השוק

נתונים מעודדים: הצמיחה בהשקעות בתעשיית הפודטק הישראלית נחשפת

ההשקעות בתעשיית הפודטק בישראל צמחו בכ-25% בין השנים 2021-2022 והסתכמו בכ-1.5 מיליארד דולר. זאת בניגוד לסך ההשקעות בטכנולוגיה הישראלית שירדו בכ-40% בשנת 2022

מערכת ice | 
צילום PEXELS
בימים אלה מציינים במכון היצוא את "חודש הפודטק" שכולל שורה של אירועים מקומיים ובין-לאומיים בתחום הפודטק. לדברי מנכ"לית מכון היצוא, נילי שלו, "בישראל פועלות כיום כ-120 חברות בתחום הפודטק. כ-60 חברות מתמקדות ביצירת מוצרים המחקים את הטעם והמרקם של חלבונים מסורתיים על בסיס בעלי חיים.
כ-30 חברות מתמחות בפיתוח רכיבים המיועדים להפחתה של צריכת הסוכר, צבעי מאכל, חלבון ועוד במטרה לייצר מזון בר-קיימא וכ-15 חברות מתמקדות בתחום פתרונות אריזה הניתנת לקומפוסטציה מלאה ומתמודדים עם ההשפעה הסביבתית של פסולת אריזות.
ההשקעות בתעשיית הפודטק בישראל צמחו בכ-25% בין השנים 2021-2022 והסתכמו בכ-1.5 מיליארד דולר, זאת בניגוד לסך ההשקעות בטכנולוגיה הישראלית שירדו בכ-40% בשנת 2022."   
יו"ר מכון היצוא, איילת נחמיאס ורבין: "אנחנו שמחים לפתוח את חודש ספטמבר במכון היצוא בסימן הפודטק הישראלי. הפודטק הישראלי הוא בשורה גדולה לעולם. הפודטק שמתבסס גם על תעשיית המזון המשמעותית בישראל, משלב פתרונות ייחודיים במונחים גלובליים וטכנולוגיות חדשניות.  
מגוון התחומים בפודטק שהחברות הישראליות מפתחות עבורם פתרונות הוא אדיר ומשתרע מתחליפי סוכר ועד תחליפי חלבון; ישראל מהווה מוקד משיכה גדול להשקעות בתחום תחליפי החלבון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה