השוק

רמי לוי מרוויח מהמחסור במוצר: "לקנות אצלי במחיר זול יותר"

לאחר שהביא חלב נוסף מפולין ששובר את השוק במחיר, רמי לוי סיפר: "הרי מה קרה עד עכשיו? כל הזמן חשבון שאי-אפשר להביא חלב ושזה לא כדאי. אם הצרכן רוצה לקנות חלב לא מפוקח ב-40% יותר יקר, שיחליט, אבל אני נותן לו גם את האופציה של לקנות חלב במחיר יותר זול"
מערכת ice |  8
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/רמי לוי תקשורת)
על רקע הפעימה הנוספת של חלב מיובא מפולין, רמי לוי ששוב עומד לשבור את השוק במחיר שנמוך מהמחיר המפוקח לחלב 3%, טוען כי על אף שהוא מוכר את הסחורה המיובאת מפולין במחיר זול, הוא עדיין מוצא בכך רווח מספק.
בריאיון ל-ynet Live, סיפר לוי: "יבוא החלב כן רווחי, אני מרוויח עליו, אבל זו לא המטרה שלי. ברגע שאין חלב על המדפים, אני חייב לפתור את הבעיה ללקוחות שלנו. מי שעומד מול הלקוחות ביומיום זה אנחנו, לא המחלבות".

עוד סיפר בראיון: "אני נערך לייבא חלב כבר חודשיים וחצי כדי לפתור את הבעיה של הצרכנים שלי. אני מאמין שאחרי  שהמתחרים שלי יראו שאני הבאתי חלב הם גם יביאו חלב. הרי מה קרה עד עכשיו? כל הזמן חשבון שאי-אפשר להביא חלב ושזה לא כדאי. אם הצרכן רוצה לקנות חלב לא מפוקח ב-40% יותר יקר, שיחליט, אבל אני נותן לו גם את האופציה של לקנות חלב במחיר יותר זול".
כמו כן סיפר: "אני באמת דואג למשק החלב הישראלי וחשוב לקנות כחול-לבן ולבוא לקראת הרפתנים הקטנים, לא הגדולים - הם עושים 'ים של כסף'. צריך לעשות תיקון ולעזור לרפתנים הקטנים ולהגדיל להם את המכסות, שבסופו של דבר גם יהיה להם יותר משתלם לייצר חלב, אבל זו לא הבעיה של הרפתנים - זה יותר בעיה של המחלבות שהן בעצמן אומרות שהפסיקו לייצר את החלב המפוקח, חלק אומרות שהן לא הפסיקו, ובסוף מי שסובל מזה זה הצרכן".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אין על רמי לוי (ל"ת)
    רמילוי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חלב טעם חמוץ ריח לא נעים
    שימי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוכל הפרה בפולין שונה מאשר בארץ ולכן הטעם שונה ולא טעים לכן בשביל עוד שקל + לשבוע אמשיך לשתות חלב ישראלי ואתם ליהודים פרנסה ולא לפולנים
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לרמי לוי
    אחד שמבין 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפתוח את השוק לגמרי כל הזמן
    סגור
  • 5.
    רמי לוי מלך הקומבינות עובד על כולם חחח..
    גיל 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולם חושבים שהאזרחים מעניינים אותו או יוקר המחייה פשוט יותר משתלם לו למכור לכם את מותג הבית והיבוא העלוב שלו מטורקיה ופולין על פני מותגים איכותיים ... ככה הוא משחק אותה שהוא זול יותר בזה שהוא מוכר סחורה ירודה במחיר מופקע לרמתה
    סגור
  • 4.
    אין להשיג חלב אורגני
    שייבא חלב אורגני 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לייבא חלב אורגני מאז שמחלבת הרדוף האורגנית נסגרה
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    דין דין 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו לחלוב את ציבור הקונים אנחנו לא פרות.
    סגור
  • 2.
    קניתי בשופרסל 6.81 ש"ח ברמי לוי לא היה (ל"ת)
    מיקי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    80 אג לליטר לא שוברים שוק פירסום חינם
    ילדי המהפכה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הובאה כמות מזערית שמספיקה לחצי יום מכירה . לא מתוכננת כמות שתאלץ את המחלבות להוזיל מחיר . כך גם עם הגבינה הצהובה . רמי לוי לא נלחם בקרטלים עם כוח פוליטי שיכולים לחסל אותו . קצת יחסי ציבור להוציא קיטור .
    סגור