השוק

תקדים בשוק ההון הישראלי: חברת חלל תקשורת תגיש הסדר חוב עצמאי

חלל תקשורת פרסמה היום דיווח ובו הצעה להסדר חוב לפירעון מלא של כל חובותיה אשר תוצג בקרוב באספות אג"ח של מחזיקי אג"ח
מערכת ice | 
דן זיציק (צילום חלל תקשורת)

חלל תקשורת פרסמה היום דיווח ובו הצעה להסדר חוב לפירעון מלא של כל חובותיה אשר תוצג בקרוב באספות אג"ח של מחזיקי אג"ח. בהמשך להפרת אמות מידה פיננסיות החלה הנהלת חלל-תקשורת לנהל מו"מ על הסדר חוב לפריסת חובותיה עם נציגויות סדרות האג"ח בחודש ינואר 2023, כך שפריסת החוב תתאים לתזרים החזוי מהלווינים, נוכח מחלוקות פנימיות בין סדרות אגרות החוב הדיונים התמשכו.

לצד הדיונים על ההסדר, ממשיכה החברה לצמוח ולחתום על חוזים חדשים בהיקף של עשרות מיליוני דולרים וכדי שתוכל להמשיך ולצמוח, החליטה החברה להגיש את הצעת ההסדר באופן עצמאי. חלל תקשורת הנה חברה תפעולית ללא בעל שליטה הזקוקה להוכחות איתנות פיננסית לצורך המשך צמיחה, שמירה על אמון הלקוחות, המשך גיוס לקוחות חדשים ושימור כוח האדם.

עקרונות ההסדר הם: חלוקת 50 מיליון דולר במועד ההסדר, שמירה על יתרות מזומנים מינימליות בחברה על מנת לאפשר התמודדות עם תנודתיות בפעילות העתידית, וכן לשמור על יכולת תגובה לשיניים בשוק, תשלומי ריבית שוטפת לכל הסדרות, פריסה של לוחות הסילוקין בהתאמה לתחזיות הפעילות של החברה, שימוש במזומנים העודפים לצורך פירעון החוב מעבר ללוח הסילוקין, מתן פיצוי ריבית של עד 3.5% לעומת ריבית המקור, הקצאה של עד 25%  ממניות החברה למחזיקי האג"ח וקביעת מנגנונים אשר ישמשו תמריצי הכנסת משקיע משמעותי לחברה.

דן זיצ'ק מנכ"ל חברת חלל-תקשורת מסר: "אנו מבינים כי הגשת הסדר חוב עצמאית הינה תקדימית בשוק ההון הישראלי, לאור מחלוקות פנימיות בין הסדרות נדרשנו לצעדים אשר מאפשרים לחברה להתמקד בשיפור התוצאות העסקיות ואח"כ במילוי התפוסה בלווינים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה