השוק

אינטל מציגה ירידה של כ-15% בהכנסות, הפתעה ברווח הנקי

חברת אינטל מציגה ירידה של כ-15% בהכנסות החברה ברבעון האחרון, מניית החברה זינקה ב-6.1% לאחר פרסום הדו"ח עקב רווח המניה הגדול, 35 סנט למניה ולא 4 סנט כפי שצפו התחזיות
מערכת ice |  1
אינטל (צילום Magma Images)
חברת אינטל פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה והוא בסימן ירידה בהכנסות: ברבעון השני של שנת 2023 הכנסות החברה ירדו, אך לא כפי שצפו. הכנסות החברה עמדו ברבעון השני על 12.9 מיליארד דולר, ירידה של לא פחות מ-15% לעומת הרבעון הקודם.
ברווח הנקי רווח החברה הרבעון הסתכם ב-1.5 מיליארד דולר, רווח למניית החברה עומד על 35 סנט. זוהי עלייה גדולה לעומת התחזיות שחזו רווח קטן הרבה יותר - 4 סנט למניה. מניית החברה זינקה ב-6.1% לאחר פרסום הדו"ח.
ההכנסות משבבי המחשב, החטיבה הגדולה ביותר של החברה, חוו ירידה של כ-12% ל-6.8 מיליארד דולר "בלבד". בחברת הענק צופים הכנסות של בין 12.9 מיליארד דולר ל-13.9 מיליארד דולר לרבעון הנוכחי של השנה.
מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר אמר: "התוצאות לרבעון השני היו גבוהות מהרף העליון של הציפיות שלנו, ואנחנו ממשיכים להוציא לפועל תעדופים אסטרטגיים כולל בניית מומנטום עם פעילות הפאונדרי שלנו ואספקת מוצרים בהתאם למפת הדרכים שלנו. אנחנו ממוצבים היטב להוון את הגידול המשמעותי בתחום ה-AI באמצעות קידום אקוסיסטם פתוח ופתרונות סיליקון לטיוב ביצועים, עלויות ואבטחה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ברמה נמוכה -תרגום גרוע מאנגלית
    ניר 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצפי היה להפסד ויצא רווח. דוחות טובים מאוד.
    סגור