השוק

דיון חירום לילי של ההסתדרות: "שביתה מלאה במשק על הפרק"

יו"ר ההסתדרות זימן הלילה ישיבת חירום של ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי, ועשוי להודיע על החלטה דרמטית להשבית את המשק - במידה ויעבור חוק ביטול עילת הסבירות
מערכת ice |  3
ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, תומר נויברג)
האם אנחנו בדרך לשביתה כללית במשק? יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד כינס הערב (מוצ"ש) ב-21:30 ישיבת חירום בלשכתו בבניין ההסתדרות בתל אביב, במעמד כל בכירי ההסתדרות, ראשי האיגודים השונים, ויו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי.
ביום חמישי האחרון נפגשו בר דוד ואמיתי עם ראש הממשלה נתניהו וקראו לו לעצור את החקיקה ולהגיע להסכמה רחבה, על רקע הקרע העמוק בעם שגורמת המהפכה המשפטית.
לאור ההצבעה הצפויה בכנסת בתחילת השבוע על ביטול עילת הסבירות, הבינו בהסתדרות שאינם יכולים לעמוד עוד מנגד. על בר דוד ואמיתי מופעלים לחצים כבדים מצד בכירי המשק כולל מנהלי הבנקים הגדולים לנקוט בפעולה דרסטית, כך שהשבתת המשק עשויה להפוך לממשית בימים הקרובים.
בתחילת השבוע שעבר סירב בר דוד להצטרף ל"יום השיבוש" שהכריזה המחאה, ואמר בסרטון: "להתערב כשהמפלגות רבות? זה לא הגיוני", והוסיף קריאה לראש הממשלה נתניהו לחזור להידברות עם האופוזיציה. "צא לציבור ותודיע שאתה עוצר, אי אפשר להמשיך לייצר פה מהומת אלוהים".
כזכור, לפני כארבעה חודשים בחודש מרץ השביתה ההסתדרות את המשק כולל נתב"ג, בעקבות פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, וכמחאה על התקדמות החקיקה המשפטית. בעקבות השהיית החקיקה אז והשהיית הפיטורים של שר הביטחון, הופסקה השביתה כעבור מספר שעות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם אם תהיה שביתה לא נשבות
    יעל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אנחנו הרוב וזו דמוקרטיה, יש פה מיעוט שמנסה לבצע הפיכה בדיקטטורה
    סגור
  • 2.
    דמיניוק
    מאלף כלבים 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פורע החוק צריך היה להיעצר כבר בפעם הראשונה הציבור צריך לבוא אליו הביתה
    סגור
  • 1.
    המדינה גמורה.
    אזרח 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המלחמות, הקמת המדינה נרמס מרגע בהממדלה הזאת החלה לפעול. אין מצב גם לתקן את זה. מה שהיה מת. מעכשיו יש ישראל אחרת. מפלגת ומוצפת בשנאה. הדורות הבאים כבר לא ילחמו ואלה שמעולם לא נלחמו כניראה שגם לא... תוך כמה שנים זה נגמר.
    סגור