השוק

נטפליקס הפסיקה את שיתוף המנויים בארה"ב, האם זה השתלם לה?

נטפליקס ממשיכה את מגמת הצמיחה שלה ונהנית מהצלחת התכנית החדשה האוסרת על שיתוף סיסמאות. האם שאר שירותי הסטרימינג יצטרפו לרעיון?
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
ענקית הסטרימינג נטפליקס החליטה לאחרונה לשנות את מדיניות שיתוף המנויים שלה, וכעת נראה שזה יצר בדיוק את האפקט שהיא רצתה שזה יצור. ואם בסופו של דבר, התוכנית נחשבת להצלחה, ניתן להעריך גם ששירותי סטרימינג האחרים ישקלו ללכת באותה הדרך.
לפי חברת מחקר הנתונים Antenna (באמצעות Variety), ארבעת הימים לאחר תחילת הגבלת שיתוף הסיסמאות, היו לארבעת הימים הגדולים ביותר של נטפליקס מבחינת הרשמות חדשות בארה"ב, מאז ינואר 2019. הרשמות המנויים רשמו עלייה של 102% מהממוצע הקודם, ואף יותר מהעליות בתקופת סגרי הקורונה.
בשתי אופציות המנוי במחיר הגבוה יותר של נטפליקס, חשבונות נוספים עולים $8 כל אחד. בשני הנמוכים יותר, לא ניתן להוסיף אנשים כלל למנוי.

נראה שהשוק אוהב את התוכן של נטפליקס. בעוד שתעשיית הסטרימינג כולה חוששת לעתידה בגלל כישלונות מסחריים והפחתת שכר התסריטאים שהובילה לשביתת שלהם, נטפליקס כישות תאגידית ראתה את המניה שלה מזנקת, בעלייה של 25% בחודש האחרון ועלייה של 129% בשנה שעברה.
כאמור, הבשורות הטובות עבור נטפליקס עלולות לעורר את החושים של שאר שירותי הסטרימינג כמו דיסני+, אפל טיוי, אמזון פריים ועוד, אולם הם עדיין לא ברמת פופולריות כדי להיות בטוחים שזה יוסיף להם עוד מנויים. ייתכן שעדיף להם להשאיר את אופציית שיתוך המנויים פתוחה על מנת לגרום כרגע לכמה שיותר אנשים לצפות בתוכן שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה