השוק

חברת הביטוח Faye השלימה גיוס של 10 מיליון דולר

את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות Munich RE Ventures, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Viola Ventures ו-F2 Venture Capital, אליהם הצטרפו גם חברת מנורה מבטחים ומייק נלסון, לשעבר מנכ״ל חברת ביטוח הנסיעות של Allianz
מערכת ice | 
עובדי Faye (צילום עומר הכהן)
שנה בלבד לאחר השקתה בארה״ב, חברת Faye מודיעה היום על השלמת סבב גיוס A בסך 10 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות של מבטחת המשנה הגדולה בעולם Munich RE Ventures, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Viola Ventures ו-F2 Venture Capital, אליהם הצטרפו גם חברת מנורה מבטחים ומייק נלסון, לשעבר מנכ״ל חברת ביטוח הנסיעות של Allianz. סך גיוסי החברה עומד על 18 מיליון דולר. 
חברת Faye החלה לפעול בשוק ביטוח הנסיעות האמריקני בשנה האחרונה, וכבר מדורגת בתור חברת ביטוח הנסיעות האהובה בארה״ב עם קהל לקוחות גדול ונאמן. החברה מתכננת להכפיל את הכנסותיה פי 4 בשנה הקרובה, אחרי שבשנת הפעילות הראשונה הגיעה למכירות של מיליוני דולרים. החברה מתכננת להקדיש את ההון שגויס לטובת האצת צמיחתה בכל החזיתות: פיתוח והוספת מוצרי ביטוח חדשים וכלי אוטומציה, פנייה לקהלים מגוונים, ובניית  שותפויות מוצר ושותפויות הפצה עם מותגים מובילים.
בזמן שתעשיית ביטוח הנסיעות האמריקנית לא השתנתה עשורים ולא התאימה את עצמה לאורח החיים המודרני ולצורכי המטיילים, Faye מציגה לנוסע ולנוסעת ביטוח דיגיטלי וחדשני ששם את טובתם במרכז. השילוב בין חוויה דיגיטלית (מרגע המכירה, דרך התביעה והתשלום), והסיוע בזמן אמת שניתן לנוסעים לפתרון בעיות שצצות בטיסה, בשדה או ביעד, מספקים מענה שמותאם בדיוק לצרכי הנוסעים. הפתרון הטכנולוגי שיצרה החברה משתמש במקורות דאטה רבים בכל הקשור לנוסע, לנסיעה וליעד עצמו, כדי לספק מענה מותאם אישית וזמין לאלפי מבוטחים בכל רגע נתון ובכל מקום בעולם.
החדשות על הגיוס מגיעות זמן קצר לאחר שהשיקה החברה את פורטל סוכני הנסיעות שלה, one-stop-shop דרכו סוכני הנסיעות יכולים להציע ללקוחותיהם את ביטוח הנסיעות של Faye וכן לנהל את אותם ביטוחים. כמוכן , השיקה החברה בחודש האחרון, API חדש המאפשר אינטגרציה מלאה וחלקה עם משווקי נסיעות ותיירות בשוק האמריקני, מה שמכונה Embedded Insurance.
Faye הוא הסטרט-אפ השני שהקימו היזמים אלעד שפר, המשמש כמנכ״ל החברה, ודניאל גרין, המשמש כ-CTO. לחברה 34 עובדים, מתוכן למעלה מ-50% נשים, הפרוסים בין תל אביב, פלורידה ווירג׳ינה, ארה״ב. 
המוצר שפיתחה Faye מכסה את כל צרכי המטייל לרבות הנסיעה, השהות, הבריאות, מזוודות ואפילו חיות המחמד שלהם - הכול באמצעות אפליקציה שבמידת הצורך שולחת התראות בזמן אמת בנוגע לטיול ומספקת גישה 24/7 לשירות לקוחות אנושי, מאפשרת הגשת תביעות באופן דיגיטלי ותשלום מהיר עבור תביעות מאושרות - בכל מקום בעולם - באמצעות הארנק הדיגיטלי של החברה ה-Faye Wallet. עם ה-Faye Wallet לקוחות החברה יכולים לקבל החזרים מהירים ולהשתמש באופן מיידי בכסף שקיבלו במקום לשלם מכיסם.
אלעד שפר, מייסד-שותף ומנכ״ל Faye: ״ההצלחה של Faye בשנה הראשונה נובעת בראש ובראשונה מה- DNA של החברה והצוות שנבנה פה - אשר שמים את הנוסע במרכז. יתרון הדאטה, הפתרון הטכנולוגי והעומק הביטוחי הם נגזרות של הבסיס הערכי הזה. עד Faye, ביטוח נסיעות נתפס בקרב רבים מהאמריקאים כשירות החזר הוצאות, וגם זה בקושי. בשבילנו, המשמעות של ביטוח נסיעות היא שיש גוף שדואג לך באופן הוליסטי כשאתה נמצא רחוק מהבית. בנינו הצעת ערך שמטיילים ירצו להשתמש בה שוב ושוב, באופן שלהשתמש ב-Faye יהיה ברור מאליו, בדיוק כפי שברור לנו מאליו לקחת איתנו את הדרכון; והגישה עובדת- אנחנו חווים צמיחה מהירה במספר המטיילים שבוחרים להשתמש ב-Faye, ובעיקר בלקוחות שחוזרים שוב״ֿ.
סידרה אחמד, מקרן Munich Re Ventures: ״מתוך מחשבה על צרכן הקצה, Faye מספקת כיסוי מלא, ברור ודיגיטלי, תוך שילוב מענה בזמן אמת למגוון מהמורות או שיבושים שעלולים לצוץ כשיוצאים לחופשה. Faye משלבת בהצלחה את עולמות הנסיעה, הביטוח והפינטק, ואנחנו מתרגשים להצטרף למסע של החברה״.
עמרי בן דוד, מקרן Viola Ventures: ​​״בשנה אחת בלבד מאז שהם עלו לאוויר, Faye הצליחו להגדיר מחדש את תחום ביטוח הנסיעות בארה״ב זאת תודות ליתרונות הטכנולוגיים של החברה, המומחיות העמוקה שלה בתחום הנסיעות, אסטרטגיית החדירה לשוק ומעל הכל - הצוות האנושי שממה בנויה החברה. אנחנו ב Viola נרגשים להמשיך ולתמוך ב Faye, בצמיחה האדירה (והיעילה) שלה בקטגוריה ענקית אשר רק מחכה למהפכה״.
ברק רבינוביץ׳, מקרן F2 Venture Capital: ״המוצר של Faye הוא מהחדשניים והחלוציים ביותר שהגיעו לשוק האמריקאי בשנה האחרונה בכלל ולמטייל האמריקאי בפרט. החברה, שהמציאה מחדש את ביטוח הנסיעות מביאה את הבשורה הזאת למטייל האמריקאי, שכיום מטייל יותר מאי פעם בעולם מלא הרפתקאות שמלא גם באתגרים לא צפויים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה