השוק

מגדל ביטוח בעסקת ענק: מה רכשה החברה ב-230 מיליון שקל?

חברת הביטוח מגדל רוכשת 50% ממגדל וייס-בולטהאופ שבעיר תל־אביב תמורת סכום של 230 מיליון שקל
מערכת ice | 
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
חברת הביטוח מגדל רוכשת 50% ממגדל וייס-בולטהאופ שבעיר תל־אביב תמורת סכום של 230 מיליון שקל, שמשקפת שווי נכס של 460 מיליון שקל, כך פורסם היום (שלישי) ב"כלכליסט".
למעשה, מגדל רוכשת את 50% מהבניין בתל־אביב מקבוצת וייס של האחים רוני ויואל וייס, וקבוצת בולטהאופ השקעות שבבעלות רן פרסברג. מדובר בבניין בן 12 קומות בשדרות מנחם בגין בת"א, בסמוך למגדלי עזריאלי ופרויקט מידטאון.
כזכור, לאחרונה נודע כי חברת סיילספורס, מובילה עולמית ב-CRM ופתרונות ענן, תספק למגדל ביטוח ולחברת מגדל מקפת, קרנות פנסייה וקופות גמל, פתרונות דיגיטליים מתקדמים להמשך שיפור תהליכי השיווק מול הלקוחות, בשילוב מנגנוני אבטחת מידע בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולמות הביטוח והפיננסים.
במסגרת שיתוף הפעולה, סיילספורס תספק פתרונות שיסייעו למגדל לשפר את דרכי התקשורת עם לקוחותיה, לייצר תמונת לקוח 360, לבנות מסעות לקוח רב ערוציים פרו-אקטיביים, ולהאיץ את תהליכי הדיגיטציה, הפרסונליזיצה והאוטומציה בכל הערוצים הרלוונטיים.    
כחלק מהפרויקט, קבוצת מגדל תטמיע את הפתרונות המתקדמים מבית Salesforce Marketing Cloud , אשר יסייעו לחברה לשפר את התקשורת הדו-כיוונית ללקוחותיה ואת מסעותיה בערוצים הדיגיטליים רב-ערוציים בשלבים השונים של תהליכי השירות והמכירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה