השוק

מתחזקים: טופ גאם בהסכם אספקה יוקרתי עם לקוח בין-לאומי

הסכם פיתוח, ייצור ואספקה חדש לחברת תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, טופ גאם הישראלית. ההסכם הוא מול חברה בין-לאומית הפעילה בתחום ה-Beauty והחוזה הוא מתחדש מדי שנה
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום טופ גאם)
חברות טופ גאם הישראלית, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה היום (שני) כי חתמה על הסכם לפיתוח, ייצור ואספקה של תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי עם לקוח בין-לאומי הפעיל בתחום ה-Beauty. הלקוח הוא חלק מקבוצה המחזיקה במותגי יוקרה המוכרים בעולם בתחומי האופנה, הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות. 
ההסכם יהיה לשנה, והוא יתחדש מדי שנה באופן אוטומטי, אלא אם כן אחד מהצדדים הודיע למשנהו על ביטולו 180 יום לפני חידושו. עד למועד החתימה על ההסכם, רכש הלקוח מהחברה מוצרים בסך כולל של כ-300 אלף דולר. 
בהתאם להסכם, טופ גאם תייצר עבור הלקוח פורמולציות ייחודיות של תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי לצורך מכירתם ברחבי העולם מותג הלקוח וכן תפעל לפתח מוצרים חדשים ללקוח, על פי דרישתו. בהתאם להסכם, הזכויות הקנייניות של כל אחד מהצדדים להסכם יישארו בבעלותו. 
עמיחי בר ניר, מנכ"ל טופ גאם, מסר: "טופ גאם ממשיכה לפעול להרחבת פעילותה העסקית בהתאם לאסטרטגית החברה. ההסכם הנוכחי מצטרף לשורת הסכמי אספקה משמעותיים שהשלמנו בשנה האחרונה. החברה מצויה בתהליכים נוספים מול חברות שונות בתחום תוספי המזון ופארמה, ביניהן חברות Tier 1, ואנו מעריכים כי חלק מתהליכים אלו יבשילו לכדי הסכם אספקה עד סוף השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה