השוק

למונייד מכה את התחזיות ברבעון הראשון: גידול של 115% בהכנסות

למונייד מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2023: שיפור ברווחיות לצד זינוק בהכנסות. גידול של 115% בהכנסות; צמיחה שנתית של 56% משפרת תחזיות: EBITDA שנתית עולה ב-20%, צמיחה שנתית עולה לכ-705 מיליון דולר

מערכת ice | 
דניאל שרייבר ושי וינינגר (צילום בן קלמר)
למונייד מדווחת את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2023 ומכה את התחזיות מהדו״ח האחרון. על אף השפעות האינפלציה והתרחשותם של אסונות טבע (CAT) ברבעון הראשון לשנת 2023, למונייד מציגה צמיחה בכל הפרמטרים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 
הכנסות החברה צמחו ברבעון האחרון ב-115% ועומדות על-95.2 מיליון דולר, כ-50 מיליון דולר יותר מברבעון המקביל אשתקד. זאת לצד צמצום בהפסדים ושיפור של 11% ב-Adjusted EBITDA, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 
כלל הפרמטרים שמרכיבים את האופן בו החברה מודדת צמיחה השתפרו, אף מעל המצופה: גידול של 23% במספר הלקוחות וגידול של 26% בפרמיה ממוצעת ללקוח, שהביאו ביחד לגידול משמעותי בשיעור 56% בסך הפרמיות השנתיות  (IFP) ל-653 מיליון דולר, זאת בהשוואה לרבעון הראשון של 2022. לפיכך, החברה מעדכנת בדוחות את תחזית הצמיחה השנתית ל700-705 מיליון דולר. 

יחס תשלום התביעות להכנסות ממשיך במגמת ירידה - 87% ברבעון הראשון לשנת 2023, לעומת 89% ברבעון הרביעי לשנת 2022 ו-94% ברבעון השלישי לשנת 2022, וזאת על אף שורה של אירועי CAT שפקדו את המבוטחים ברבעון הראשון. בהיעדר תביעות CAT, יחס תשלום התביעות להכנסות עמד על מספר נמוך אף יותר- 72%. מגמת הירידה נובעת מיכולת החיזוי המשתפרת של למונייד עקב השימוש בטכנולוגיית למידת מכונה
יכולת שימור ההכנסות מלקוחות ל-12 חודשים (ADR) השתפרה ב-5% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022 ועומדת על 87%. מה שמתכתב עם הגידול בפרמיה ממוצעת ללקוח, המיוחסת בעיקרה להרחבת סל המוצרים. כיום למונייד מציעה ביטוח שוכרים ובעלי בית, ביטוח רכב, ביטוח חיות מחמד וביטוח חיים. מטריית המוצרים הרחבה מאפשרת את מימוש אסטרטגיית החברה ללוות את הלקוח מתחילת דרכו כצרכן ביטוח, ומפנה משאבים ותשומות עבודה להמשך הורדת יחס תשלום התביעות להכנסות (Loss Ratio). 
השימוש ב-AI ממשיך לצמצם את החיתום ולשפר אוטומציה בתהליכי עבודה. כיום כחצי מהתביעות מטופלות באופן אוטומטי מלא, באמצעות בינה מלאכותית. בעקבות הוספת בינה מלאכותית מבוססת LLM ו-Generative AI לצד עשרות המודלים הקיימים של החברה, החברה מעריכה כי ב-18 חודשים הבאים המשקיעים צפויים לראות חיסכון משמעותי במבנה העלויות של החברה, תוך כך שיפור באיכות השירות.
שי וינינגר, מייסד ומנכ״ל משותף, למונייד: "ברבעון השלישי של 2022 שינינו מגמה ומאז אנחנו צועדים במגמה חיובית לכיוון רווחיות. השגנו את מטרותינו לרבעון הראשון מעל המצופה והצגנו צמיחה בכל הפרמטרים, ועל כן התחזיות שלנו עודכנו בהתאם. למונייד הוקמה ופועלת על בסיס AI שמשפר מיום ליום את החיתום שלה. לאור זאת  אנו מעריכים כי ב-18 החודשים הבאים המשקיעים צפויים לראות חיסכון משמעותי במבנה העלויות של החברה, תוך כך שיפור באיכות השירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה