השוק

יוניטי בגל פיטורים שלישי: כמה עובדים ילכו הביתה?

חברת יוניטי (שמוזגה עם איירון סורס), מוציאה לפועל סבב פיטורים שלישי בתוך שנה. בסבב הפיטורים הנוכחי חברת ההייטק צפויה לפטר 600 עובדים
מערכת ice | 
התפטרות (צילום vecteezy)
חברת הגיימינג יוניטי הודיעה על סבב פיטורים שלישי בתוך שנה. בנוסף, סבב הפיטורים הזה יהיה הגדול ביותר, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". יונטי צפויה לקצץ 600 עובדים ולהישאר עם 7,000 לאחר הסבב השלישי. בנוסף לסבב הפיטורים, ביוניטי מעוניינים להקטין את כמות המשרדים שבידם לפחות מ-30 לעומת 58 כיום.
נזכיר כי בשני סבבי הפיטורים האחרונים שהתרחשו השנה, יוניטי פיטרה יותר מ-500 עובדים. הראשון התרחש ביוני 2022 והשני התרחש בינואר השנה. על פי פרסומים, הסיבה לגלי הפיטורים הרבים בחברה היא ההאטה הכלכלית ורצון החברה לא להעסיק מספר אנשים על אותה משרה. 
כזכור, עסקת המיזוג בין יוניטי לאיירון סורס הישראלית התרחשה בחודש יולי האחרון כאשר היא התבצעה במניות, כאשר כל בעל מניה באיירונסורס קיבל 0.1089 מניות של יוניטי. בסופו של דבר, בעלי מניות יוניטי הנוכחיים מהווים 73.5% מכלל בעלי המניות, ומחזיקי מניות איירונסורס 26.5%. נזכיר כי בעת תהליך המיזוג בין שתי החברות, המשקיעים של יוניטי לא אהבו את העסקה ובסופו של דבר המניה שלה סיימה את השנה בהתרסקות של 72.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה