השוק

בנק לאומי עושה מהפכה ללקוחות: זה השירות החדש שתקבלו

"סיירת מנכ"ל": לאומי מקים צוות שירות מיוחד – בכפיפות ישירה למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, במסגרתו הצוות יטפל בפניות שלא טופלו באופן מלא לשביעות רצון הלקוחות תוך יום עסקים אחד לכל היותר, פרידמן יקבל דיווחים שוטפים על ההתקדמות בטיפול בפניות
מערכת ice | 
חנן פרידמן (צילום Magma Images, אורן דאי)
מהפכת השירות של בנק לאומי עולה שלב: הבנק מודיע היום (שלישי) על הקמה של צוות ייעודי שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, במטרה לסייע ללקוחות אשר לא קיבלו מענה מלא לפנייתם - תוך יום עסקים אחד לכל היותר. המוקד יהיה זמין לפניות לקוחות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 ל-18:00.
איך זה יעבוד? אם לקוח פנה לבנק באחד מערוצי השירות, וכעבור יום עסקים אחד לכל היותר, פנייתו לא טופלה לשביעות רצונו, הוא יוכל לפנות במסרון ווטסאפ לטלפון ייעודי, והמנכ"ל חנן פרידמן ידאג אישית שאנשי הצוות הייעודי יסייעו לו. הצוות יורכב מבנקאים מיומנים, ויישבו בחמ"ל מיוחד שהוקם לצורך המיזם, צמוד ללשכת המנכ"ל. פרידמן יקבל דיווחים שוטפים – כמה פעמים ביום – על ההתקדמות בטיפול בפניות הלקוחות. 

יצוין, כי הפנייה למוקד המיוחד נועדה רק למקרים שבהם לקוח לא קיבל מענה מלא לפנייתו תוך יום עסקים, ואינה מחליפה את הפנייה הראשונית בערוצי השירות הרגילים של הבנק. לפני כחודשיים הושק שירות נוסף. לראשונה במערכת הבנקאית, הודיע לאומי כי יאפשר ללקוחות לקבל מבנקאי אישי שירות מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM עבור כלל הפעולות הבנקאיות, לרבות כאלו שעד כה היה הכרח להגיע לסניף לצורך ביצוען.
השירות מאפשר לבצע פגישות התייעצות עם בנקאי אישי, הוספה או גריעה של שותף בחשבון, הוספת מיופה כוח ושינוי מורשים בוועדי בתים ועוד. במסגרת הפגישה ב-ZOOM מבוצע זיהוי לקוח, שיתוף מסמכים וחתימות מרחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה