השוק

ביל גייטס הרוויח 2 מיליארד דולר ביום אחד של מסחר

ביל גייטס הוא בעל המניות הפרטי הגדול ביותר במיקרוסופט; שווי המניות של גייטס גדל ב-2 מיליארד דולר בעליות החדות של אתמול; שווי השוק של מיקרוסופט עומד היום על 2.2 טריליון דולר 
ניצן כהן |  4
ביל גייטס (צילום shutterstock)
ביל גייטס התעשר ב-2 מיליארד דולר ביום אחד של מסחר בבורסה בניו יורק. אתמול זינקה מניית מיקרוסופט בניו יורק ביותר מ-7% כך ששווי המניות של גייטס בחברה גדל ב-2 מיליארד דולר לכ-30 מיליארד דולר. גייטס נזכיר הוא בעל המניות הפרטי במיקרוסופט עם החזקה של 103 מיליון מניות שמהוות כ-1.38% מהונה של החברה. 
מיקרוסופט פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה ואמנם החברה דיווחה על האטת מה בקצב מכירת הרישיונות של אופיס אבל ענקי הענן שלה ממשיכים לעשות חיל. אתמול הייתה זו פייסבוק שדיווחה על התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון שהיו טובות מהתחזיות המוקדמות וזה נתן דחיפה נוספת לעליות במיקרוסופט.
האופנה התורנית בעולם הטק הוא נושא הבינה המלאכותית ואמנם נראה כי זה הדבר הבא בעולם החיפוש אבל בעיות ושאלות אתיות לא פשוטות עולות מהטכנולוגיה הזו ומיקרוסופט שרכשה את Chat GPT נחשבת למובילה בתחום בעיקר בגלל הרכישה האסטרטגית הזו והיכולת של מיקרוסופט לשלב את הטכנולוגיה הזו במוצרים הפופולריים שלה. 
נתון מעניין נוסף הוא העובדה שגוגל, ששולטת בתחום החיפוש מתקשה להדביק את היכולת של מיקרוסופט אחרי הרכישה וזה תומך עוד יותר במניה של מיקרוסופט. כאן המקום לציין שמניית מיקרוסופט היא אחת הכוכבות של השנה האחרונה כשמתחילת השנה היא עלתה בלא פחות מ-23%.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביל גייטס
    איתן 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשתגיע שעתו הוא לא יוכל לקנות שעה גם במליארד דולר
    סגור
  • ביל גייטס
    אזרח 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כל עוד הוא חי..הוא חי בכוכב אחר..יאכטות..אחוזות..מטוסים פרטיים..עולם אחר..
    סגור
  • 2.
    פנים
    קוסמטיקאית 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה איתם.....קמטים על כל מיליון קמט....
    סגור
  • 1.
    מה זה כבר משנה לו? (ל"ת)
    זה רק על הנייר 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור