השוק

קריסת ג'מבו סטוק: בעלי החנויות מנסים להיפטר מהשטחים

לפני כשבועיים דווח כי רשת ג'מבו סטוק נמצאת בקריסה; הצ'קים לספקים חוזרים למרות הזמנות המלאי והבעלים נעלם מעל פני האדמה. כעת מתברר שבעלי החנויות מנסים להשכיר אותן לאחרים
מערכת ice |  3
רועי ונונו – מייסד, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק (צילום איגור אוסדצ'י, shutterstock)
לפני יותר משבוע דווח כי בנק לאומי, אחד מהנושים של רשת ג'מבו סטוק, פנה לבית המשפט בבקשה לפתוח בהליכים נגד החברה. הבקשה של הבנק לא הגיעה מחלל ריק וימים ספורים לפני כן ספקים רבים של הרשת דיווחו על צ'קים שחזרו. הבעלים, רועי ונונו, נעלם עוד לפני כן ועד כה לא מצליחים ליצור עימו קשר.
הסניפים של הרשת נסגרו בערב חג הפסח ועד כה לא נפתחו שוב. לפי כלכליסט, הספקים של הרשת, שלא קיבלו את כספם ועדיין קיבלו מהרשת הזמנות גדולות של סחורה לקראת החג, ניסו להוציא מהחנויות את המלאי והציוד, אך בערב חג הפסח קיבלו הודעה מהרשת שדיווחה כי לאורך החג כולו, כולל חול המועד, החנויות לא יפתחו. כאמור החנויות עדיין סגורות ומתברר כי בעלי הנכסים החלו לנסות להשכיר את השטח.
כפי שצוין, במקביל לחנויות הסגורות והספקים שנותרו ללא מענה, דווח כי הבעלים, רועי ונונו, נעלם מעל פני האדמה. גם בבנק לאומי וגם בקרן מינהל מדווחים שהם לא מצליחים ליצור עמו קשר עוד מתחילת החג. על פי ההערכות הוא נמצא בחו"ל, אך לא ידוע היכן.
בניגוד לנפילה של ג'מבו סטוק, המתחרות הגדולות בשוק רושמות צמיחה ניכרת שהחלה עוד מתקופת הקורונה. לאחרונה קבוצת פוקס, של הראל ויזל, פתחה סניף ראשון של ג'מבו יוון באילת. כמו כן, נסתמן כי רשתות הקמעונאות נכנסות לתחום גם כן. למשל, רשת יוחננוף רכשה לאחרונה את השליטה ברשת זול סטוק ורשת שופרסל את דן דיל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רח' אורן 7 מיתר
    חיים פיטוסי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוניין לפתוח חשבון
    סגור
  • 2.
    עכו
    מסרי מוסטפא 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם גמבו סטוק רוצים למכור את הסחורה אני מוכן לקנות
    סגור
  • 1.
    חטא היוהרה (ל"ת)
    אביב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור