השוק

נטע אלחמיסטר חוגגת: זה ההישג הבינלאומי של המותג בבעלותה

נטע אלחמיסטר, הדוגמנית הבינלאומית ואשת העסקים, יוצאת יחד עם המותג שלה - byneta, שהושק בישראל במרץ 2022 ביחד עם קבוצת "לילית קוסמטיקה", לכבוש את שוק הביוטי הבינלאומי, אחרי שהוזמנה  על ידי Cosmoprof Worldwide, תערוכת הביוטי הגדולה והחשובה בעולם, להציג את המותג והאסטרטגיה העסקית שלו
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום לס הפקות)
נטע אלחמיסטר, הדוגמנית הבינלאומית ואשת העסקים, יוצאת יחד עם המותג שלה - byneta, שהושק בישראל במרץ 2022 ביחד עם קבוצת "לילית קוסמטיקה", לכבוש את שוק הביוטי הבינלאומי. 
אשת העסקים והדוגמנית נטע אלחימיסטר הוזמנה על ידי Cosmoprof Worldwide, תערוכת הביוטי הגדולה והחשובה בעולם, להציג את המותג והאסטרטגיה העסקית שלו בעיר בולוניה שבאיטליה. 

נטע אלחמיסטר הוזמנה על ידי מארגני התערוכה להציג את המותג במתחם היוקרה Cosmoprime, בו פגשה קניינים מכל העולם וחשפה לראשונה את קולקציית האיפור החדשה שבחודשים הקרובים תושק בישראל.
כזכור, לאחרונה, נטע אלחמיסטר, נפצעה בזמן הצילומים של קמפיין הקיץ ל'בננ-הוט', מותג בגדי הים הממותגים שלה ושל שותפתה נועה בני,  ובמהלך הצילומים אלחמיסטר כאמור נפצעה בצורה לא נעימה כלל ונזקקה ללכת על קביים זה מספר ימים.
לאחר מכן, אלחמיסטר ממש לא התרגשה וברכה את בני שותפתה לרגל יום הולדתה: " "אחותי את חלק בלתי נפרד ממני. עשור של חוויות משותפות. הגורל חיבר בינינו ולא סתם נפגשנו בפעם הראשונה בחיים בתוך הבריכה בביקיני באילת בגיל 14……עברנו כל כך הרבה ביחד. לא מובן מאליו להיות שותפות בעסקים ועדין להשאר חברות כל כך טובות ואוהבות! מי שמכיר אותנו באמת יודע כמה אנחנו משלימות אחת את השניה וכמה החיבור שיש בינינו הוא משמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה