השוק

גילת חותמת על הסכם לרכישת חברה בתחום הביטחוני

חברת גילת מודיעה כי חתמה על הסכם לרכישה של חברת DataPath  כחלק מהתרחבות החברה בתחום הביטחוני. הצפי לצמיחה בהכנסות החברה לאחר הרכישה היא 50 מיליון דולר בשנה
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין מודיעה היום (ה') על חתימת הסכם מחייב לרכישת חברת DataPath Inc. החברה הנרכשת תהווה מרכיב משמעותית מאסטרטגיית הצמיחה בתחום הביטחוני בחברה.
החברה הנרכשת מובילה בשוק אספקת תקשורת מאובטחת למגזרי מחלקת ההגנה וצבא ארה"ב. בהתאם, גילת צופה כי ההכנסות מתחום הביטחון יגדלו ב-50 מיליון דולר לשנה לאחר הרכישה.
רכישת החברה אושרה על ידי דירקטוריון חברת גילת ודירקטוריון החברה הנרכשת, לצד בעלי המניות שלה. השלמת העסקה תיעשה בכפוף לאישורים רגולטוריים ובהתאם לקבלת אישור מהרשות להשקעות זרות של ארה"ב, כאשר הצפי להשלמת הרכישה היא הרבעון השלישי של 2023.
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, מסר: "DataPath היא אינטגרטור אמריקאי מוביל המספקת פתרונות ושירותים למשימות קריטיות, והיא ספקית מובילה למחלקת ההגנה האמריקאית בתחום הרכזות הניידות רכזות ניידות והיצע מוצרים של אנטנות ניידות ברמה צבאית. הרכישה היא אבן דרך מרכזית באסטרטגיית הצמיחה של גילת להרחבת עסקיה ב-DoD של ארה"ב, בשווקים הממשלתיים, וכן בשווקי ממשל וביטחון בינלאומיים אחרים. אנו רואים סינרגיה משמעותית בין החברות ומצפים לעבוד עם הנהלת DataPath בתמיכה בלקוחותיה".
דייוויד מקדונלד, מנכ"ל ויו"ר DataPath הוסיף: "אנו גאים בצוות של DataPath שהוביל את החברה לחיבור עם גילת, ומצפים כי ביחד עם המיצוב החזק של גילת בשוק התקשורת הלוויינית ודריסת הרגל הרחבה שלה בעולם, DataPath תמצב עצמה בצורה מיטבית להמשך צמיחה רווחית, על בסיס פתרונות משולבים המשלבים את הרכיבים הטובים ביותר שקיימים. הפתרונות המעולים של DataPath והמיצוב המשמעותי שלה בשוק הפונה ל-DoD האמריקאי ישפרו את האסטרטגיה של גילת בשוק זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה