השוק

לידר שוקי הון חוזר לסקר את קבוצת דלק עם המלצת 'קניה'

בלידר שוקי הון נוקבים במחיר יעד הגבוה ב-42% ממחיר המניה בבורסה; "המהלכים העסקיים והפיננסיים שהובילה הנהלת הקבוצה, בראשותו של עידן וולס, ויישומם בצורה נבונה, הביאו לשיפור משמעותי במבנה המאזן, ובגמישות הפיננסית"
ניצן כהן | 
עידן ולס (צילום מתוך אתר קבוצת דלק, shutterstock)
אין ספק, החזרה של קבוצת דלק ללב ליבו של שוק ההון המקומי תירשם בהיטוריה של הכלכלה הישראלית כקאמבק המושלם של חברה שהייתה בתחילת משבר הקורונה קרובה מאוד להסדר חוב אבל מהלכים של בעל השליטה בה עם הנהלה מחוייבת ויצירתית עשו את שלהם והחברה לא רק חזרה ל"עסקים כרגיל" אלא מייצרת פוטנציאל לא רע בכלל בעתיד הנראה לעין.
לידר שוקי הון, אחד מבתי ההשקעות המרכזיים בשוק ההון המקומי, הפסיקו לסקר את קבוצת דלק מאז החלה החברה להידרדר אבל שורה של מהלכים מוצלחים ובניית האמון של ההנהלה שמוביל אותה עידן ולס עם המשקיעים החזירו את לידר לסקר אותה עם המלצת 'קניה' ומחיר יעד הגבוה ב-42% ממחיר המניה בבורסה וזאת אחרי ראלי של כמעט 16% בשבוע.

"מודל ה-NAV של קבוצת דלק" כותבים האנליסטים גלעד בן צבי וסבינה לוי "גוזר אפסייד של כ- 42% ביחס למחיר השוק של המניה, ללא התייחסות להיקף המזומנים הרב שצפוי להיכנס לחברה בשנתיים הקרובות מהחברות המוחזקות, אשר עשוי, לדעתנו, להציף ערך נוסף לחברה.
"להערכתנו, המהלכים העסקיים והפיננסיים שהובילה בשנים האחרונות בהצלחה הנהלת הקבוצה, בראשותו של עידן וולס, ויישומם בצורה נבונה, תוך עמידה ביעדים האסטרטגיים, הביאו לשיפור משמעותי במבנה המאזן של החברה ובגמישותה הפיננסית, ולירידה משמעותית במינוף (שעמד עד לפני כשנתיים על מעל ל- 50% ועומד כיום על כ- 25%).
"כל אלה מספקים רוח גבית לפעילות העסקית של הקבוצה בשנים הקרובות, ולפוטנציאל הצפת הערך שקיים בנכסי הליבה שלה, לאור האמור אנו מחדשים את הסיקור לחברה, בהמלצת קניה עם אפסייד של כ-42%" הם מסיימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה