השוק

הכלכלנית סופי אלתמרט בפרשנות למושב השנתי של הקונגרס הסיני

סופי אלתמרט, כלכלנית ביוליס בר משתפת את הפרשנות שלה לקראת המושב השנתי של הקונגרס העממי הלאומי של סין, מושב שמתכנס לראשונה מאז פרוץ הקורונה
מערכת ice | 
יחסיה הבינלאומיים של סין (אילוסטרציה) (צילום shutterstock)
לקראת המושב השנתי של הקונגרס העממי הלאומי של סין ביום ראשון, בפעם הראשונה מאז פרוץ הקורונה, סופי אלתמרט, כלכלנית ביוליוס בר, את הפרשנות שלה לגבי האירוע ההיסטורי וההשלכות שלו.
ראשית, סופי טוענת כי הממשלה הסינית החליטה לאמץ את גישת "בעד צמיחה" ואומרת: " קובעי המדיניות אימצו עמדה 'בעד צמיחה' בוועידת העבודה הכלכלית המרכזית (CEWC) שהתקיימה בדצמבר, והם צפויים לחזור ולהדגיש גם הפעם את העדיפות שלהם לתמוך בצמיחה, תוך התמקדות בתמיכה בביקושים המקומיים, ייצוב שוק הדיור והשבת אמון השוק. לפיכך, המדיניות הפיסקלית והמוניטרית הכוללת צפויה להישאר מרחיבה ובעוצמה דומה לשנה שעברה".
עוד היא מוסיפה כי: "די לא סביר, הוא גידול נרחב בתמיכה המוניטרית ובמדיניות הפיסקלית כדי להגביר את הצמיחה. הצמיחה הכלכלית תתאושש השנה באופן טבעי הודות להסרת ההגבלות הקשורות לקוביד-19 ששיבשו את חייהם של אנשים ואת הכלכלה בשלוש השנים האחרונות. לכן, הממשלה תעדיף להתמקד בתמיכה ממוקדת בתחומים שהוזכרו לעיל."
כמו כן, היא טוענת שייצוב ענף הנדל"ן חיוני לייצוב המשק: "ייצוב ענף הנדל"ן חיוני להתאוששות המשק. לפיכך, קיימת תמיכה מתמשכת בהשלמת פרויקטים של דיור שנתקעו, מימון יזמים והשבת האמון של רוכשי הדירות. עם זאת, חוסר איזון מבני והסיכון לחוב מופרז עדיין מהווים דאגה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה