השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון מפסידה אך שומרת על פער עצום

מרים אדלסון עודנה הישראלית העשירה ביותר בדירוג ונראה שזה לא ישתנה בקרוב. האחים עופר ממשיכים לשמור על מקומם הגבוה 
מערכת ice | 
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי השבוע, כאשר הישראלית העשירה בעולם - מרים אדלסון, ממשיכה לשמור על המקום הראשון בגאווה למרות שהפסידה כ- 4 מיליארד דולר, בדרך להון אישי של 35.6 מיליארד דולר שמספיקים למקום ה-36 בעולם.
על המקום השני ברשימה שומר אייל הנדל"ן, אייל עופר, שממשיך לרדת אל המקום ל-124 אחרי שאיבד כ-25 מיליון דולר והונו בדירוג העולמי עומד על 14.6 מיליארד דולר. במקום השלישי ברשימה נמצא אחיו של אייל, עידן עופר, שרשם שינוי מזערי בהונו שמוערך כעת ב-11.4 מיליארד דולר והוא במקום ה-158 בעולם.
במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל נמצאים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. האחים, שמגיעים מעולם הגיימינג, שוב לא רשמו הכנסות והונם נשאר מאוזן כשהם מדורגים במקום ה-256 בעולם והונם מוערך ב-8.1 מיליארד דולר. במקום ה-256.
יורי מילנר במקום השישי בדירוג עשירי ישראל עם 7.3 מיליארד דולר, גם הוא רשם שבוע בלי שום שינוי בהונו. את הדירוג סוגר איש העסקים סטף וורטהיימר שלא רשם כל שינוי מבחינת הונו, לטובה או לרעה. מתוך כך הונו נשאר כפי שהיה בשבוע שעבר ועומד על 6.2 מיליארד דולר, מבחינת הדירוג וורטהיימר עומד במקום ה-408 העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה