השוק

בדרך לחברה חדשה: טופ גאם וניאופרם בשיתוף פעולה

חברת טופ גאם דיווחה היום (חמישי) כי חתמה עם חברת ניאופרם מוצרי צריכה בע"מ על הסכם להקמת חברה משותפת לצורך שיווק והפצת מוצרי טופ גאם בישראל
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום טופ גאם)
חברת טופ גאם, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה היום (חמישי) כי חתמה עם חברת ניאופרם מוצרי צריכה בע"מ על הסכם להקמת חברת משותפת, אשר תוחזק בבעלות שווה בין הצדדים, לצורך שיווק והפצת מוצרי טופ גאם בישראל.
במסגרת ההסכם, טופ גאם התחייבה לספק למיזם לשיווק בטריטוריה את מוצרי הפרימיום של החברה (תוספי תזונה בצורת מתן סוכריות גומי המבוססות על פורמולציית ה-Gummiceuticals) וכן מוצרים נוספים בעלי מאפיינים ייחודים במחירים כפי שנקבע בהסכם. מוצרי הפרימיום יסופקו למיזם המשותף בבלעדיות, בכפוף לסייגים המפורטים בהסכם. החברה תמשיך למכור את כל מוצרי הפרימיום ללקוחות בינלאומיים.

ניאופרם מצידה, התחייבה לספק למיזם שירותים שונים לרבות שירותי מכירה, לוגיסטיקה, הפצה וכן שירותים רלוונטיים נוספים לצורך מכירת המוצרים של המיזם המשותף בטריטוריה. בנוסף, ניאופרם התחייבה לתנאי בלעדיות כמפורט בהסכם.
חגי שטלדר, יו"ר טופ גאם, בירך: "אנו גאים להיות שותפים עם אחת החברות המובילות בישראל לשיווק ומכירה של מוצרי טופ גאם בישראל תחת מותג משותף. אנו שמחים שתוספי התזונה האיכותיים והחדשניים בצורת מתן של סוכריות גומי שפותחו על ידי טופ גאם ונמכרים בכל העולם על ידי מותגים מובילים, יהיו זמינים גם לקהל הישראלי".
נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם טופ גאם, חברה מובילה ופורצת דרך, שותפות אסטרטגית ומנוע צמיחה סינרגטי, התואם את ערכי ניאופרם, להמשיך ולהוביל את שיפור איכות החיים והבריאות בישראל. שותפות זו תעצים את החדשנות שניאופרם חרטה על דגלה להוביל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה