השוק

יום התשלום הגיע: פייפאל מפטרת אלפי עובדים

כשבוע לפני הצגת הדו"ח שלה לסוף שנת 2022, שצפוי להיות גרוע מהצפוי, הודיעה ענקית התשלומים הממוחשבים כי היא נפרדת מ-2,000 עובדים במאמץ להוריד את העלויות ולמקד את עסקיה באפיקי הכנסות בטוחים
יאיר מור | 
פייפאל מפטרת אלפי עובדים (צילום shutterstock, pixabay)
חלוצת התשלומים ברשת פייפאל הודיעה הערב (שלישי) על גל פיטורים, במסגרתו תיפרד מ-7% מכוח האדם שלה, או כ-2,000 עובדים.
לפי הודעתו של מנכ"ל החברה, דן שולמן, "בעוד שהשגנו התקדמות משמעותית בהתאמת גודל מבנה העלויות שלנו, ומיקדנו את משאבינו בעדיפויות הליבה האסטרטגיות שלנו, יש לנו עוד עבודה לעשות".
הפיטורים מגיעים לאחר שבנובמבר חתכה פייפאל את תחזית ההכנסות השנתית שלה, לקראת הדו"ח שיוצג ביום חמישי הבא (9 בפברואר). נציין כי בחודשים האחרונים מודיעות חברות הייטק רבות על גלי פיטורים בתזמון של כשבוע לפני הדו"חות, כדי לנסות להרגיע את המשקיעים לפני שנחשפות התוצאות השליליות של החברות ברבעון האחרון. 
נזכיר כי אתמול פרסמנו שלפי מקורות בטוויטר, אילון מאסק, שהיה ממקימי פייפאל, מנסה להפוך את טוויטר, הרשת החברתית שרכש בשלהי השנה שעברה, למתחרה ישירה מולה, והגיש בקשות לאישורי ביצוע העברות כספים בתוך הרשת החברתית. 
המניה, שהיתה לפני ההודעה במגמת עלייה של כ-2.3%, עומדת כעת על עלייה נמוכה יותר, בשיעור של כאחוז ושלושת-רבעי. עם זאת, זו עדיין עלייה גבוהה יותר מאלו של המדדים המרכזיים - מדד S&P 500 עומד לסיים את יום המסחר בעלייה של כאחוז ורבע, דאו ג'ונס באחוז אחד ומדד נאסד"ק ב-1.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה