השוק

שוחרר לאחרונה מהכלא וישמש יועץ לקרן גידור חדשה

רק לפני שנה וחצי שוחרר דוד אדרי מהכלא בעקבות פרשת פסגות ועכשיו הוא חוזר לשוק ההון. אדרי ישמש כיועץ לקרן גידור חדשה בשם פונטיפקס אופוטיוינטי 
מערכת ice |  1
ייעוץ הכוונה (צילום פקסלס)
ביוני 2021 דוד אדרי השתחרר מהכלא לאחר שריצה 23 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהשפעה בדרכי תרמית על תנודות ניירות ערך ואגרות חוב וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. אדרי שוחרר למעצר בית למשך שנה וחצי. מדובר בשחרור מוקדם ועל פי ועדת השחרור הסיבה היא כי "הגענו למסקנה שהאסיר ראוי לשחרור וכי מסוכנותו לשלום הציבור פחתה".
בכלכליסט מפרסמים שאדרי ימשמש כיועץ לקרן גידור חדשה בשם פונטיפקס אופוטיוינטי ואף ישמש כמשקיע הגדול בה. על פי הפרסום, הקרן גייסה 100 מיליון שקל מגורמים פרטיים כאשר אדרי השקיע כ-20 מיליון שקל (20% מהסכום).

פונטיפקס אופורטיוניטי היא קרן הגידור הראשונה של פונטיפקס שהוקמה ב-2004 על ידי רן נוסבאום ותומר קריב. הקרן הוגדרה כסגורה (ללא כספים מהמוסדיים) כלומר פועלת באמצעות ההון הראשוני שהיא מגייסת.
מי שינהל את הקרן החדשה הוא שי אזולאי, שניהל את כספי הנוסטרו של בית ההשקעות מיטב במשך מספר שנים. על אדרי עצמו ישנן מגבלות הנוגעות לפעילות בשוק ההון דוגמת האיסור לכהן כנושא משרת בחברה ציבורית או לגייס כספים ממשקיעים מוסדיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה בג"צ? (ל"ת)
    אבי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור