השוק

הביג בבאר שבע ממשיך לצמוח: זו חנות הספורט החדשה שנפתחה

רשת אופנת הספורט הבינלאומית  JD SPORTS ממשיכה את ההתרחבות וההתפתחות שלה בישראל ופותחת חנות שישית בבירת הנגב באר שבע בשווי השקעה של כ-4.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
מנור ששון וחן ברברי (צילום נדב גארב)
רשת אופנת הספורט הבינלאומית JD SPORTS ממשיכה את ההתרחבות וההתפתחות שלה בישראל ופותחת חנות שישית בבירת הנגב באר שבע בשווי השקעה של כ-4.5 מיליון שקל. לאירוע פתיחת החנות החדשה הגיעו בין היתר מנור ששון, מנכ"ל JD SPORTS ישראל, שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית השיווק של JD SPORTS ישראל, חן ברבי, מנכ"לית ביג באר שבע, אורטל בניסטי, מריאנה דייץ, יולי אביסרור ועוד רבים אחרים.
מנור ששון, מנכ"ל JD ישראל, מסר לאחר השקת הסניף החדש של הרשת בבאר שבע, השישי במספר בישראל: "אנו שמחים לפתוח את החנות השישית של JD בישראל ולהביא את בשורת אופנת הספורט של המותגים המובילים בעולם לתושבי בירת הנגב בכלל ולעיר באר שבע בפרט".
אודות JD Sports :JD sports היא חלק מקבוצת JD - קמעונאית רב ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה והיא נסחרת במדד FTSE  100 JD.L. הרשת מתמחה באופנת ספורט והנעלה לקבוצת JD למעלה מ-3,300 חנויות על פני 29 מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארצות הבריץ, אירופה ואסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה