עסקי ספורט

JD SPORTS פותחת סניף נוסף - זו העיר שתהנה מכך

JD Sports הינה הרשת הקמעונית מהמובילות בעולם בתחום אופנת הספורט והסניקרס, בעלת ותק של מעל ל- 40 שנים ומציעה את הקולקציות העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם
מערכת ice | 
JD SPORTS נהריה (צילום יותם רוזנטל)
רשת אופנת הספורט מהמובילות בעולם JD SPORTS, ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות חדשה בקניון ארנה בנהריה, אשר תשתרע על פני שטח של כ- 480 מ"ר ובהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים. החנות עוצבה בהתאם לקונספט הריטייל הייחודי של הרשת הבינלאומית.
JD Sports הינה הרשת הקמעונית מהמובילות בעולם בתחום אופנת הספורט והסניקרס, בעלת ותק של מעל ל-40 שנים ומציעה את הקולקציות העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם כדוגמת: נייקי, אדידס, VANS, הוגו בוס, EA7, קונברס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, צ'מפיון, ריבוק, דה נורת' ועוד. JD SPORTS מובילה חווית קנייה חדשה ומלאת אנרגיה ללקוח, החל בעיצוב הייחודי של החנויות, חדשנות דיגיטלית ואסטרטגיית מולטיצ׳אנל דינאמית הכוללת אתר סחר מוביל, אפליקציה ייחודית ומועדון לקוחות המבטיחים חווית צריכה חלקה בכל זמן וכל במקום. JD sports היא חלק מקבוצת JD - קמעונאית רב-ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה, הרשת מתמחה באופנת ספורט והנעלה לקבוצת JD למעלה מ-3,300 חנויות על פני 29 מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארה"ב, אירופה ואסיה.
שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית השיווק של JD בישראל: "אנו שמחים להביא את בשורת אופנת הספורט של המותגים המובילים בעולם לתושבי הצפון ומתרגשים לפתוח את הסניף החמישי של הרשת בקניון ארנה בנהריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה