השוק

ביונסה בטירוף: תרוויח 24 מיליון דולר לשעה אחת בלבד

ביונסה תחזור להופעה ראשונה מאז 2018, כשתשיק את האלבום החדש שלה RENAISSANCE במלון אטלנטיס שבדובאי בסוף ינואר הקרוב, ותקבל עבור הופעה של שעה אחת בלבד לא פחות מ-24 מיליון דולר
מערכת ice |  1
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
ביונסה, אחת הזמרות הגדולות בעולם, תחזור להופיע לראשונה מאז שהופיעה בפסטיבל "גלובל סיטיזן" ביוהנסבורג בדצמבר 2018, כשתשיק את האלבום החדש שלה RENAISSANCE במלון אטלנטיס שבדובאי בסוף ינואר הקרוב.
ביונסה תעלה להופעה של שעה אחת בלבד, ועל פי דיווח ב"סאן" הבריטי, היא תקבל עבור ההופעה הזאת סכום דמיוני של לא פחות מ-24 מיליון דולר. ההופעה של ביונסה מתוכננת להיות חלק מחגיגות הפתיחה של המלון בדובאי.
מקורב לזמרת סיפר לעיתון הסאן כי "ביונסה היא חלק מהליינאפ של אמנים שיופיעו במסיבת פאר ענקית באטלנטיס בינואר".  החוזה עדיין לא נסגר סופית, אך אם הוא ייסגר, ההופעה הגדולה תערך ב-21 בינואר. כזכור, ביונסה הוציאה את האלבום החדש שלה ביולי האחרון, והוא מיד התפוצץ והפך למושמע מאוד בעולם.
כזכור, אחרי שהוציאה את אלבומה החדש, אחד הסינגלים בו, "Heated" הותיר מאזינים וגולשי רשתות חברתיות רבים כועסים ומאוכזבים. הסיבה לכך היא שבאחת השורות בשיר, ביונסה שרה: "Spazzin' on that ass, spazz on that ass." בתחום הרפואי, "ספסטי" מתייחס למוגבלות המקשה על אנשים לשלוט בשרירים, במיוחד בידיים וברגליים והכינוי "ספאז" נחשב לפוגעני ולועג לבעלי הנכות.  השיר זכתה לביקורת  ברשתות החברתיות והואשם ב"Ablism", מונח תקינות פוליטית המתאר התנהגות פוגענית או מתנשאת כלפי בעלי מוגבלויות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביונסה
    Ronit 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נורמלי איבדתם את הפרופורציות זמרת מה קורה למשלמים אז אי זמרת נו מה 24 מליון לשיר או שירים מה קרה לא חסר למי לעזור בסכום כזה של כסף ?? ביונסה תיתרמי לפחות זה
    סגור