השוק

אחרי שמניית ווישור איבדה כמחצית מערכה - מנהלי החברה קונים

ווישור השלימה את רכישת איילון ביטוח מידי העזבון של לוי רחמני אך סבלה מהירידות בשווקים עד כדי שאיבדה מחצית מערכה השנה; מנהלי החברה רכשו בימים האחרונים מניות בסכום קטן יחסית אך יש בו כדי לסמן כיוון למשקיעים
ניצן כהן |  1
ניצן צעיר הרים יוחנן דנינו ואמיל וינשל ווישור (צילום רמי זרנגר)
ווישור השלימה השנה את רכישת השליטה בחברת הביטוח איילון מידי עזבונו של לוי רחמני, רכישה שמכניסה אותה בין היתר לעולמות ניהול החיסכון ארוך הטווח. למרות הרכישה האסטרטגית הזו איבדה החברה השנה מחצית מערכה וזה היה האות למנהליה לרכוש מניות ולסמן למשקיעים כי הם מאמינים בעתידה.
אם כן מנהלי החברה רכשו כ-400 אלף מניות ווישור גלובלטק בעסקה מחוץ לבורסה. הרכישה התבצעה על ידי אמיל ויינשל, יו"ר החברה, (באמצעות חברה בשליטתו) שצפוי לרכוש 270 אלף מניות רגילות של החברה ועל ידי ניצן צעיר הרים, מנכ"ל החברה, שצפוי לרכוש 130 אלף מניות.

רכישה זו, כאמור היא אמנ רכישה בהיקפים קטנים אבל היא צעד של הבעת אמון, לאחר שהושלמה רכישת איילון ביטוח. למעשה רכישת איילון מייצרת מנוף צמיחה באמצעות חדירה לשני תחומי ליבה משמעותיים נוספים - מגזר חסכון ארוך טווח ומגזר ביטוחי בריאות במקביל לאפשרות למיקסום הסינרגיה בין חברות הקבוצה. ווישור גלובלטק ממשיכה לפעול לקידום הפעילויות העסקיות של הקבוצה בארץ ובארה"ב.
קבוצת הטכנולוגיה והביטוח Wesure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה והחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל חברת ביטוח בעולמות הדיגיטליים והטכנולוגיים, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב.
בחברה אמרו עם השקת הפעילות המסחרית כי מטרתה להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון.
עם ההתרחבות הצפויה של הקבוצה לשוק הביטוח האלמנטרי בארה"ב, היא עשויה להצטרף לחברות ביטוח דיגיטליות נוספות הפועלות בארה"ב. מייסדי ווישור הינם אמיל ויינשל (יו"ר החברה) וניצן צעיר הרים (מנכ"ל), ולצידם שותפה בגרעין השליטה חברת קיסריה אלקטרוניקה רפואית, שבשליטת צבי וענת ברק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכשו ורצו לספר לחבר'ה :)
    ליאור 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הייתי נזהר מויינשל וחבורתו
    סגור