השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק הודח רשמית מהפסגה, ארנו ובזוס חוגגים

דרמה גדולה בדירוג עשירי העולם של מגזין פורבס: ברנאר ארנו עקף באופן רשמי את אילון מאסק והדיח אותו מהפסגה, אדאני חטף מכה קשה, בזוס בשבוע מושלם, ומה קורה עם וורן באפט?
מערכת ice |  1
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
דרמה גדולה בדירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" שהתפרסם שוב השבוע כאשר אילון מאסק, שרכש לאחרונה את טוויטר ואיבד לא מעט מהונו בעקבות כך, איבד את המקום הראשון אחרי תקופה ארוכה במיוחד. מי שתפס את מקומו של מאסק הוא ברנאר ארנו, שרשם רווח נקי של 1.5 מיליארד דולר השבוע, והוא כאמור במקום הראשון עם הון של 186.2 מיליארד דולר. 
מאסק, הבעלים של טוויטר ושל טסלה, מדורג כאמור במקום השני עם הון מוערך ב-185 מיליארד דולר, כאשר הוא איבד מהונו 384 מיליון דולר. במקום השלישי ברשימה המכובדת נמצא המיליארדר ההודי, גאוטם אדאני, שהונו מוערך כעת ב-133.5 מיליארד דולר אחרי שהוא איבד השבוע 1.4 מיליארד דולר.
מי שחגג ובגדול השבוע הוא ג'ף בזוס, שהונו עלה בלא פחות מ-1.9 מיליארד דולר והוא מוערך כעת ב-113.6 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הפותחת של עשירי העולם הוא וורן באפט, שגם הוא רשם עלייה נאה בהכנסות השבוע של 270 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-106.2 מיליארד דולר, 500 מיליון דולר בלבד יותר מהשישי ברשימה, ביל גייטס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא דואגת לו, עושה עבודת קודש (ל"ת)
    אני 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור