השוק

הכשרת היישוב גייסה 140 מיליון שקל

חברת MLP, זרוע הפארקים הלוגיסטיים של הכשרת היישוב, מדווחת היום (ראשון) שהשלימה גיוס הון בסך של כ-140 מיליון שקל. בהנפקה הכשרת היישוב לקחה חלק ותחזיק ב-41.3%
מערכת ice | 
עופר נמרודי (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
הכשרת היישוב מדווחת היום (ראשון) כי זרוע הפארקים הלוגיסטיים שלה, חברת MLP, השלימה גיוס הון בסך של כ-140 מיליון שקל. בהנפקה השתתפה גם הכשרת היישוב בהיקף של כ-57.6 מיליון שקל ובכך שמרה על שיעור אחזקתה בחברה ברמה של 41.3%.
חברת MLP מחזיקה 20 פארקים לוגיסטיים בפולין, גרמניה, אוסטריה ורומניה המשתרעים על שטח של כ-930,000 מ"ר. הליך גיוס ההון נועד להגדיל את שטחי הפארקים המושכרים לרמה של כ-1.6 מיליון מ"ר.

על פי דוחותיה הכספיים של החברה, בתשעה החודשים הראשונים של השנה היא סיימה עם עלייה של כ-160% ברווח הנקי שלה לכ-400 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה, נכון לסיום הרבעון השלישי, עומד על כ-1.8 מיליארד שקל ומדובר בקצב גידול שנתי ממוצע של כ-20%.
במקביל, הכשרה הישוב, בה מכהן עופר נמרודי כמנכ"ל מעל ל-20 שנה, דיווחה כי השלימה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב. החברה מנפיקה 2 סדרות חדשות של איגרות חוב (24 ו-25), כאשר סדרה אחת מובטחת באמצעות שעבוד על מגדל "שבעת הכוכבים" בבני ברק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה