השוק

סוחרי השלדים מסתערים על יונט קרדיט: הצעה נוספת לרכישת השלד

בעלי השליטה ביונט קרדיט שהסתבכו בפרשה של המיליונים שנעלמו, קיבלו הצעה מפתה למכירת חברת האשראי החוץ בנקאי. הרוכשים: קבוצת משקיעים מסתורית בשם סוחר השלדים עו"ד ויקטור תשובה
מערכת ice | 
פרשת יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, shutterstock)
יונט קרדיט מגיעה כנראה לסופה העגום כשלד בורסאי. לאחר הסערה המשפטית והתקשורתית והיעלמות הכספים, וצניחת המניה עד שהופסק המסחר בה, מקבלים בעלי השליטה הצעה מקבוצת משקיעים למכירת השליטה בחברה תמורת 25 מיליון שקל.
קבוצת המשקיעים שלא נחשפו עדיין, שלחה בשם אחד מהם, סוחר השלדים הבורסאיים עו"ד ויקטור תשובה את ההצעה עבור שי פנסו, צחי אזר ושלמה אייזיק, כאשר לאחר הקצאה פרטית וחילוט מניות, יעברו לידי המשקיעים של עו"ד תשובה 60% ממניות החברה, וכל עוד לא נאמר אחרת: ההצעה הינה עד ה-31 בינואר 2023.

אחד הסעיפים החשובים בהצעה אומר כי המכירה לא תהיה קשורה לחוב של החברה. זאת אומרת: הכסף שיכניסו המשקיעים עבור המניות לא ישמש את החברה לפירעון החוב שצברה תחת הבעלים הקודמים, וכל התחייבות של יונט קרדיט יפרעו אך ורק מתיק האשראי של החברה.
ביונט קרדיט ממשיכים להתאושש מהפרשה הקשה שכללה גם גל מעצרים של הבעלים והתפטרותו של היו"ר שר האוצר לשעבר משה כחלון, והם עדיין מנסים לשלם את החוב הענק סביב ה-120 מיליון שקל  לנושים ובוחנים את ההצעה ברצינות. 
נזכיר שמניית יונט קרדיט צנחה בענק לאחר הפרשה לשווי של פחות מ-20 מיליון שקל, ובעלי החברה קיבלו הצבעה בחודש הקודם מעודד איתן לרכישת השליטה לפי שווי של 14.6 מיליון שקל (הצעה לרכישת 68.5% מהמניות תמורת 10 מיליון שקל). הפעם עו"ד ויקטור תשובה הגיש הצעה גבוהה יותר על סך 25 מיליון שקל, הצעה שאולי תביא לבעלי השליטה הנוכחיים את האפשרות לברוח מהחברה שיסבכה אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה