השוק

קניה ווסט חוטף מכה קשה: זה המותג שזרק אותו

ענקית האפנה בלסיאגה החליטה לפעול נגד הראפר וניתקה עמו את הקשר המסחרי, בעקבות הטענות האנטישמיות שהשמיע נגד יהודים: "אין עוד מערכת יחסים או פרויקטים עתידיים עם האמן הזה"
מערכת ice |  1
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
מעצמת האופנה בלנסיאגה ניתקה רשמית את הקשר עם קניה ווסט בעקבות סדרה של פוסטים אנטישמיים והערות שנויות במחלוקת אחרות של הראפר, על פי דיווח של Women's Wear Daily המצטט הצהרה של חברת האם של בלנסיאגה.
"לבלנסיאגה אין עוד מערכת יחסים או תוכניות לפרויקטים עתידיים הקשורים לאמן הזה", אמרה קרינג, חברת האם של בלנסיאגה, בהצהרה ל-WWD. קרינג לא הגיב לבקשות של CNN Business להגיב.

ווסט, ששינה את שמו באופן חוקי ל-Ye, שיתף פעולה עם בלנסיאגה עבור קו Yeezy Gap פופולרי במיוחד מוקדם יותר השנה. Gap הודיעה לראשונה על הסכם 10 שנים עם Ye עבור המותג Yeezy Gap ביוני 2020, אך ווסט אמר בחודש שעבר שהוא מסיים את השותפות שלו עם Gap בגלל "אי ציות משמעותי".
באימייל פנימי של החברה, מארק ברייטברד, נשיא ומנכ"ל Gap Brand, אמר כי היא החליטה "להפסיק את השותפות" כי "החזון שלהם אינו תואם". אדידס גם אמרה שהיא בוחנת את השותפות עם ווסט לאחר שמערכת היחסים הפכה למתוחה יותר ויותר בין השניים.
הניו יורק טיימס דיווח כי מערכת היחסים של ווסט ובלנסיאגה הייתה קרובה וכי הוא והמנהלת הקריאטיבית דמנה גבאלייה מסמסים "מספר פעמים ביום". אבל גבאסליה וסדריק שרביט, המנכ"ל של בלנסיאגה, על פי הדיווחים, השתתפו בתצוגת האופנה הרעה בפריז שבה לבש ווסט את אחת מקו החולצות השנויות במחלוקת שלו של "חיים לבנים חשובים".
חשבונות הטוויטר והאינסטגרם של Ye הוגבלו בתחילת החודש בשל הפרת מדיניות של פוסטים המכילים תוכן אנטישמי. לאחרונה, Ye הודיעה על תוכניות לרכוש את Parler, פלטפורמה חברתית ימנית קיצונית, כדי למנוע צורך "לפחד מהרחקה מהמדיה החברתית שוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי זארה יסכימו לעבוד איתו. יהיה מעניין. (ל"ת)
    Ty 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור