תרבות ופנאי

לחץ כבד על אדידס להפסיק את הקשר שלה עם קניה ווסט

בעקבות הסערה האחרונה שעורר הראפר, עם ההערות האנטישמיות שהשמיע, הליגה נגד השמצה דוחקת בענקית האופנה לעצור את מכירת המותג שלו
מערכת ice |  4
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
הליגה נגד השמצה דוחקת באדידס לנתק את הקשר עם קניה ווסט, בתגובה להערות השנאה האחרונות שלו, במכתב שנשלח למנכ"ל אדידס, קספר רורסטד וליו"ר תומס ראב. למרות הסערה סביב קניה, הקמעונאית אמרה שהיא "תמשיך לנהל במשותף את המוצר הנוכחי", כשהכוונה היא למותג הבגדים Ye's Yeezy, לפי הצהרה ב-6 באוקטובר.
"לאור האמירות האנטישמיות ההולכות ומתחזקות של קניה ווסט במהלך השבועות האחרונים, הופתענו לגלות שאדידס מתכננת להמשיך לשחרר מוצרים חדשים מהמותג Yeezy שלו, בלי שום הכרה לכאורה במחלוקת סביב דבריו האחרונים. אנו קוראים לאדידס לשקול מחדש את התמיכה בקו המוצרים של ווסט ולפרסם הצהרה המבהירה שלחברה ולקהילה של אדידס אין סובלנות כלשהי כלפי אנטישמיות", נכתב במכתב.
הליגה ערכה רשימה שלכל  מה שנחשב בעינה כמזיק בהערות האחרונות של קניה. "בתקופה של עלייה באנטישמיות, כאשר התקריות בארה"ב הגיעו לשיא של כל הזמנים בשנת 2021, הצהרות כאלה הן יותר ממרשעות - הן מסוכנות. אנו מקווים שעוד חברות, יחידים ומנהיגים פוליטיים ינקטו פעולה כדי להראות שיהיו השלכות לרטוריקה שונאת שכזו ושהם לא נותנים יד לאנטישמיות של ווסט", נאמר בהצהרה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנטישמי לא פה
    מסתערב 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אדידס לא תסיר את חסותה נזרוק את כל נעלי האדידס ונחרים אותה בארץ נעבור לנייק גם נעל מדהימה
    סגור
  • 3.
    הבן אדם חולה
    דיי מסכן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קניה ווסט הוא חולה מאובחן במניודיפרסיה ודו קוטביות הוא לא שולט במשהוא אומר זה כמו להגיד לבן אדם חולה סכרת עם לא תאכל סוכר לא נעבוד איתך קצת יחס ורחמים באמת הוא לא שולט בזה
    סגור
  • 2.
    מאחל לנבלה הזה למות (ל"ת)
    אבי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חרם צרכנים על אדידס, לא לקנות!!!!!
    אדולף היטלר 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חרם צרכנים על אדידס, לא לקנות!!!!!
    סגור