השוק

הישראלי הבכיר בוול סטריט: ניר בר דעה נחשף

ניר בר דעה נחשף. הישראלי הבכיר ביותר בוול סטריט נחשף בראיון לבלומברג. בראיון הוא מדבר על עברו, מקורות המוטיבציה ועל עתיד קרן הגידור הגדולה בעולם, ברידג'ווטר, ללא מייסדה ריי דליו
מערכת ice |  1
ניר בר דעה (צילום bridgewater)
הישראלי הבכיר בוול סטריט שלא הכרתם. ניר בר דעה שמונה לתפקיד מנכ"ל משותף של ברידג'ווטר, קרן הגידור הגדולה בעולם, בריאיון ראשון לבלומברג, מתייחס לכך שלא ממש שמעו עליו – "אני אוהב מסתורין", צחק בר דעה על האמירה.
"קודם כל יש לי עיקרון – לעשות לפני שאני מדבר", הסביר את התפיסה שלו ולמה הוא כל כך נחבא אל הכלים. "אני יודע שמבחינת הרבה אנשים אני לא מה שהם ציפו לו. אני לא נשמע ולא נראה כמו מי שחשבו שמתאים לתפקיד המנכ"ל", הודה בנוגע לחששות שלו ושל אחרים בנוגע למינויו לתפקיד.

הוא מספר על הזיכרונות המוקדמים שלו מהמאפייה של סבו וסבתו – "אני עדיין יכול להריח את הלחם והעוגיות", סיפר על תל אביב שגדל – "הזיכרונות המוקדמים ביותר שלי הם של שבילי עפר שהפכו לעיר המתועשת שהיא תל אביב".
על ברידג'ווטר היו לו רק מילים טובות להגיד – "יש קבוצה מדהימה של אנשים בברידג'ווטר שחולקים תרבות עמוקה וערכים משותפים ובמשימה נועזת להבין כיצד העולם עובד". על עברו כקצין צה"ל, ניסיונו באו"ם ובחברת סטארט-אפ אמר כי "המטרה תמיד הייתה לחבר יחד קבוצת אנשים עם ערכים משותפים ועמוקים שרצו לעשות משהו שמלהיב אותי".
על פרישתו של מייסד הקרן, ריי דליו, הוא אמר "כל כך הרבה ארגונים נכשלים במעבר משלב המייסדים, במיוחד שלנו יש מייסד כל כך אייקוני כמו ריי, ולא מצליחים ליצור מוסד יציב. היכולת שלנו לעבור את תקופת המעבר הזו הייתה מהותית לגבי העתיד שלנו."
לסיום הוא נשאל כיצד הוא מגדיר ומודד הצלחה – "אני אחזור לסיפור על הסבים שלי, ההצלחה שלנו והיכולת שלנו ליצור החזרים ללקוחות שלנו לאורך השנים יימדדו על ידי כך שאנשים טובים שיבואו לעבוד בברידג'ווטר, יפעלו בתרבות שדבירנו עליה, וימשיכו לחשוב בביקורתיות על היעדים הנועזים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה יותר שיטחית בלתי אפשרי לכתוב (ל"ת)
    מר ציפן 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור