השוק

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית בהסכם שת"פ עם חברת ענק אירופית

פלורי, המקדמת מוצרי בשר מתורבת באחת התעשיות הצומחות בעולם, חתמה הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי חדש בתחום הביולוגי לפיתוח וייצור רכיבים פרמצבטיים פעילים לתרופות. עוד כתב המנכ"ל בעדכון לבעלי המניות: קצב שריפת המזומנים בחברה הופחת ב-30% עם 56 מיליון דולר במאזן; שימוש בטכנולוגיה ובקניין הרוחני של החברה למגוון תעשיות
מערכת ice | 
מנכ"ל ונשיא פלוריסטם ויו"ר קבוצת תנובה, יחד עם נציגי החברות בטקס סגירת המסחר (צילום Nasdaq Inc)
פלורי (Pluri, לשעבר פלוריסטם תרפיוטיקס בע"מ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה, פרסמה היום את עדכון לבעלי המניות מפי המנכ"ל והנשיא יקי ינאי, שבו הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף הפעולה הטכנולוגי השני שלה המתמקד בפלטפורמות גידול התאים התלת ממדית של החברה, ושיתפה עדכון על מצבה הפיננסי. 
עיקרי העדכון: האסטרטגיה החדשה של החברה תפחית את צריכת המזומנים בכ-30%, עם 56 מיליון דולר במזומן במאזן; נחתם הסכם טכנולוגי עם חברה אירופאית מובילה לייצור רכיבים פרמצבטיים פעילים (APIs) לתעשיית הפארמה, מטרת ההסכם היא לבחון ייצור של אותם APIs באמצעות טכנולוגיית פיתוח וגידול התאים של פלורי, באופן אפקטיבי וללא פגיעה בבעלי חיים.
זהו הסכם שיתוף הפעולה הטכנולוגי השני של פלורי, לאחר הקמת המיזם המשותף עם קבוצת תנובה לפיתוח וייצור של מזון מתורבת; מטרת פלורי היא להשתמש בטכנולוגיית פיתוח וגידול התאים שלה למגוון תעשיות ולהשיא את שווי נכסיה.
מתוך מסמך העדכון שפרסם המנכ"ל והנשיא יקי ינאי לבעלי המניות: "היום אני גאה לבשר לכם שהאסטרטגיה של שימוש בטכנולוגיית גידול התאים התלת ממדית שלנו לטובת יצירת שיתופי פעולה במגוון תעשיות ממשיכה להתקדם. עם הזמן נהיה ברור לנו יותר ויותר שהטכנולוגיה הייחודית שלנו מתאימה באופן אידיאלי להניע חדשנות בתעשיות שונות. אנו מאמינים כי הדבר ייצור ערך ארוך טווח עבור בעלי המניות שלנו. יחד איתכם, בעלי המניות שלנו, אנו פורצים גבולות ומביאים מהפכת ביוטכנולוגיה ליצירת מגוון מוצרים מבוססי תאים המשפרים את רווחת האדם, מעודדים קיימות ומקדמים פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר של האנושות".
"בתחילת השנה, חתמה פלורי על הסכם שיתוף פעולה פורץ דרך עם קבוצת תנובה, יצרנית המזון הגדולה בישראל, להקמת פלטפורמת מזון מתורבת המבוססת על הטכנולוגיה של פלורי. היום, אני שמח להכריז על שיתוף פעולה טכנולוגי נוסף, הפעם בתעשיית חומרי הגלם לתרופות. בשל הסכם סודיות עם השותף שלנו, אני יכול לשתף רק פרטים מוגבלים בשלב זה, ואנו נספק מידע נוסף ברגע שנוכל לעשות זאת".
"כחלק משיתוף הפעולה עם חברת הענק האירופית, נעשה שימוש בפלטפורמה שלנו לפיתוח וייצור API ביולוגי ייחודי המשמש מרכיב בתרופות המטפלות במחלות כבד ומחלות גסטרואנטרולוגיות. המקור הנוכחי של ה-API נגזר מבעלי חיים אשר נפגעים בתהליך ההפקה. מטרת שיתוף הפעולה היא לגדל את התאים הספציפיים הדרושים ל-API בטכנולוגיה של פלורי, המסוגלות לייצר את המולקולה הביולוגית ללא פגיעה בבעלי חיים. אנו מצפים לייצר הכנסות משיתוף פעולה זה בחודשים הקרובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה