השוק

חברת הביטוח הישראלית קונה את השותפה הקנדית שלה

הסטארט-אפ At-Bay, שמוכר ביטוחי סייבר לחברות ומוערך בשווי של יותר ממיליארד דולר, קונה את פלטפורמת השוואת הביטוחים הקנדית Relay, כ-10 חודשים לאחר שהתחיל להציג דרכה הצעות מחיר לביטוחים כאלה
יאיר מור | 
רותם אירם, מנכ"ל ומייסד At-Bay ורומן יצקוביץ', סמנכ"ל ריסק ומייסד At-Bay (צילום קווין נילסון)
חברת ביטוחי הסייבר הישראלית At-Bay מודיעה כעת על רכישת החברה הקנדית Relay Platform, שמספקת שירות להשוואת מחירים ותנאים של ביטוחי סייבר. לפי הודעת החברות, 50 עובדי ריליי יצטרפו לשורות עובדי אט-ביי, אך ימשיכו לפעול כיחידה עצמאית, והשירות יישאר נפרד משירותיה של אט-ביי. ההודעה מגיעה פחות משנה לאחר שהחברות הודיעו על כך שאט-ביי מצטרפת לפלטפורמה של ריליי ותציג בה הצעות מחיר לביטוחים.
ריליי נוסדה ב-2019, והשירות שלה מיועד עבור סוכני ביטוח במטרה לסייע להם למכור לכל לקוח את הביטוח המתאים ביותר עבורו, בדגש על ביטוחי סייבר. במהלך חצי השנה האחרונה גדלו הפרמיות השנתיות בריליי פי שבעה, והפניות להנפקת ביטוחי סייבר גדלו פי עשרה בשנה האחרונה.
אט-ביי נוסדה ב-2016 על ידי אותם אירם, רומן יצקוביץ', איתי הוכמן ותילי קליסקי. היא מעסיקה 80 עובדים במרכז המו"פ במגדלי עזריאלי בתל אביב, ועוד כ-150 בשני משרדים בארה"ב. מאז היווסדה גייסה החברה כמעט 300 מיליון דולר בשישה סבבים, כאשר בין המשקיעים העיקריים נמנו הקרנות אייקון וונצ'רס, לייטספיד, קומרה קפיטל, M12 של מיקרוסופט, האנג'ל הישראלי שלמה קרמר ועוד. שוויה הוערך בשלהי השנה שעברה ביותר ממיליארד דולר.
ברבעון השני של 2022 רשמה החברה קצב מכירות של 360 מיליון דולר בפרמיות שנתיות חוזרות, וצמיחה בשיעור של 280% לעומת הרבעון המקביל ב-2021.
"אנחנו צומחים בצורה משמעותית, והרכישה הנוכחית היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להגיע לקהלי יעד נוספים ולספק שירות איכותי לא רק לסוכנויות הגדולות בארה"ב, אלא גם לסוכנויות בינוניות וקטנות יותר", אומר רותם אירם, מייסד ומנכ"ל אט-ביי. "נעשה זאת באמצעות מרקט-פלייס המאפשר שקיפות, השוואות מחירים בין ביטוחים וכתוצאה מכך עבודה יעילה וקלה יותר, שלה משוועים סוכני הביטוח ברחבי העולם". הוא המשיך ואמר כי רכישת ריליי "תשלים את אסטרטגיית ההפצה הדיגיטלית של אט-ביי, ותעצים את סוכני הביטוח ושותפיהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת פלטפורמה ייעודית לסוכנים וממשק אוטומטי, ללא מגע יד אדם, כדי להגיע להצעה הטובה ביותר ללקוחות שלהם".
גרג בוטין, מייסד שותף ומנכ"ל ריליי, הוסיף כי "ספקי ביטוחי הסייבר עומדים בחוד החנית של הדיגיטציה הביטוחית, ואט-ביי היא מובילה עולמית בגישה שלה לפתרון סיכונים עסקיים באמצעות טכנולוגיה. ביחד נתרחב לקהלי יעד נוספים בכל רחבי ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה