השוק

חילן מסכמת רבעון עם הכנסות של 482.2 מיליון שקל

קבוצת חילן מסכמת רבעון ראשון עם צמיחה של כ-13.7% בהכנסות ורווח נקי של כ-42 מיליון שקל, המהווה צמיחה של כ-19%
מערכת ice | 
אבי באום יו"ר חילן (צילום באדיבות חילן, ויקיפדיה, freepik)

קבוצת חילן, המובילה המספקת מערכות תוגנה בתחום ה-IT (טכנולוגיית המידע), פרסמה היום (שני) את נתוניה הכספיים לרבעון הראשון של השנה. הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-482.2 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-13.7% לעומת כ-424.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הצמיחה מיוחסת לגידול אורגני בפעילות העסקית שתרם סך של כ-43.6 מיליון שקלים וכן איחוד לראשונה של תוכנת ",חשבשבת", אשר תרמה כ-14.4 מיליון ש"ח.


הרווח התפעולי ברבעון הראשון עמד על כ-56.4 מיליון ש"ח (מהווה 11.7% מההכנסות), צמיחה של כ-12.7% בהשוואה לכ-50 מיליון שקלים (מהווה כ-11.8% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנה שעברה. את הגידול ברווח התפעולי מסבירים בחברה, בגידול ברווח הגולמי בקיזוז גידול בהוצאות מכירה והנהלה וכלליות. עוד מציינים כי האיחוד לראשונה של חשבשבת, לא תרם לרווח התפעולי של מגזר שירותי השכר עקב הפחתת עודפי עלות.
 


 באשר ל-EBITDA חלה עלייה של כ-12.7%, לכ-76.5 מיליון שקלים לעומת כ-67.8 מיליון ברבעון המקביל לשנת 2021. הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-42 מיליון שקלים (לעומת כ-35.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד , צמיחה של כ-18.9%.

 



תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכם בכ-5.6 מיליון ש"ח, לעומת תזרים מזומנים שנבע מפעילות שוטפת בסך כ-3.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. לדברי הקבוצה, הגידול בתזרים המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת נובע בעיקר מגידול ברווח הנקי.

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, מסר: "אנו שמחים להציג רבעון נוסף עם צמיחה מרשימה, שמרביתה אורגנית, בכל הפרמטרים ובכל מגזרי הפעילות של הקבוצה. גם ברבעון זה נמשכה המגמה של מעבר לצריכת שירותים ומוצרים כשירות והגדלה של שיעור ההכנסות החוזרות (Recurring revenues) בכל מגזרי הפעילות".
עוד ציין באום כי "המחסור בכח אדם טכנולוגי ממשיך להוות אתגר משמעותי עבורנו ואנחנו מנסים להתמודד איתו בדרכים יצירתיות. מנגד, הירידה בשיעור האבטלה מעלה את הביקוש למוצרים ולשירותים בתחום השכר ומשאבי אנוש. השלמנו בתחילת הרבעון את רכישת חשבשבת ובכך הגדלנו משמעותית את מעגל הלקוחות שלנו בפלח העסקים הקטן-בינוני. במהלך הרבעון הראשון של השנה פעלנו להשלים את רכישת חברת אנטסרב (DXC ישראל) וכפי שדיווחנו העסקה הושלמה בתחילת אפריל 2022 ותקבל ביטוי בדוחות החברה החל מהרבעון השני של השנה. הרכישה תבסס את NESS כמובילת שוק בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית. נמשיך בביסוס הצמיחה האורגנית לצד איתור מנועי צמיחה נוספים בתחומי הליבה שלנו".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה