השוק

עמיתים רכשה שטרי הון של שלמה ביטוח ב-140 מיליון שקל

שלמה ביטוח חיזקה את ההון העצמי באמצעות הנפקה של שטרי הון צמודי מדד לעמיתים שמנהלת את קרנות הפנסיה הוותיקות ונחשבת לאחת המשקיעות הגדולות בשוק ההון המקומי
ניצן כהן | 
אורי אומיד (צילום עזרא לוי)
עמיתים שמנהלת את קרנות הפנסיה הוותיקות רכשה שטרי הון של שלמה ביטוח ב-140 מיליון שקל. שטרי ההון צמודי מדד ומניבים תשואה מעט יותר גבוהה מאגרות החוב הממשלתיות במקבילות. הכסף שגוייס ישמש לעיבוי ההון העצמי של החברה.
כאן המקום לציין שעמיתים נחשבת לאחת המשקיעות הגדולות בשוק ההון המקומי ושטרי הון של חברות ביטוח נחשב לתחליף מעניין לאג"ח ממשלתי בעיקר בשל העובדה שחברות הביטוח בישראל מפוקחות ויציבות ומאידך הן משלמות ריבית מעט יותר גבוהה מהאג"ח הממשלתי המקביל.

התקופה האחרונה היא תקופה בה הכלכלה העולמית (בטח האמריקאית אבל גם הישראלית) עולים מדרגה אינפלציונית ולכן השקעה של מנהל כמו עמיתים, מתבקשת שהיא תהיה צמודת מדד בשל אופי ההשקעה ארוך הטווח שלהם. שטרי הון של שלמה ביטוח, הם אופציה טובה להגנה מפני עליית מדרגה אינפלציונית.
משלמה ביטוח נמסר כי המהלך נעשה לאור הצמיחה בעסקי הביטוח השונים של החברה בשנים האחרונות. "על כן כמענה לגידול בדרישות ההון, הנגזרות מהגידול בעסקי החברה, גייסה החברה כתב התחייבות נדחה המשמש כהון משני של 140 מיליון שקל".
אורי אומיד, מנכ"ל שלמה ביטוח: "לאור הצמיחה בהיקף הפעילות בחברה בשנים האחרונות, אנו נדרשים לחזק את מבנה ההון של החברה. לצורך כך התקשרנו עם גוף מוסדי גדול, עמיתים, המנהל את קרנות הפנסיה הותיקות, אשר העמיד לרשותנו את כתב ההתחייבות הנדחה. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם עמיתים ומודים לכל העוסקים במלאכה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה