השוק

שמעון אקהויז מנפיק חברה נוספת בבורסה, זה השווי שלה

חברת אפיטומי מדיקל, המפתחת גלולות להרזיה, השלימה הנפקה ראשונית בבורסה בתל אביב. החברה, שכבר חתמה על הסכם עם נסטלה העולמית, גייסה 162 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים
איתמר כהן | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
חברת אפיטומי מדיקל, המפתחת גלולות להרזיה, הודיעה אתמול (שני) על השלמת הנפקה ראשונית לציבור (IPO) בבורסה בתל אביב. החברה מקיסריה הצליחה לגייס 162 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים הכוללים חברות ביטוח וגופי גמל. ההנפקה בוצעה לפי שווי של 632 מיליון שקל (לפני הכסף).
במקביל להנפקה, חברת נסטלה העולמית ביצעה המרה של הלוואה המירה (CLA) בסך 7 מיליון דולר להון החברה, כך שסך הגיוס עבור החברה מסתכם בכ-185 מיליון שקל. מניית החברה תחל להיסחר מחר תחת הסימול EPIT.
את ההנפקה בבורסה הובילו חברות החיתום לאומי פרטנרס וברק קפיטל. בין בעלי המניות המרכזיים שהובילו את סבב הגיוס הקודם ניתן למצוא את אקס.טי היי-טק, וכן חברות נוספות הקשורות לאודי אנג'ל ולעידן עופר.
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר אפיטומי, מסר כי "המוצר של אפיטומי פותר בעיה של חלק גדל והולך באוכלוסייה בעולם המערבי - משקל עודף. הצירוף של מוצר פשוט לשימוש, שאינו דורש התערבות של צוות רפואי, עם פרופיל בטיחות מצוין - הופכים אותו לאולטימטיבי במלחמה במגפת ההשמנה".
ד"ר דן השמשוני, מנכ"ל אפיטומי, הוסיף כי "הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו מאפשרת לייצר ולשלוח דרך מערכת העיכול מכשירים רפואיים הנלקחים בבליעה, ומסוגלים לבצע כמה פעולות מכניות פשוטות אך בעלות השפעה רפואית חשובה".
אף שהחברה עדיין לא החלה בייצור מסחרי של התקן קפסולת ההרזיה, היא חתמה על הסכם עם חטיבת המזון הרפואי של נסטלה העולמית, שבמסגרתו נסטלה תרכוש את הקפסולות של אפיטומי ותשווק אותן בלעדית, תמורת תגמולים מהמכירות ותשלומים נוספים של עד 124 מיליון דולר שיועברו לפי אבני דרך.
הנפקתה של אפיטומי היא ההנפקה השנייה של אקהויז השנה. במאי האחרון הוא השלים את ההנפקה של סופווייב מדיקל, חברה המתמחה בטיפול בקמטים באמצעות לייזר, שנסחרת כיום לפי שווי של כ-945 מילון שקל. סופווייב גייסה בהנפקה כ-800 מיליון שקל (אחרי הכסף).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה