השוק

עסקת M&A חמישית בחצי שנה לאקסל סולושנס: תרכוש את צ'יפ.פי.סי. מנידם תקשורת

החברה העוסקת ביבוא, הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה חתמה על הסכם הרכישה של החברה לפתרונות מחשוב בסביבת ענן, בהשקעה מיידית במזומן ומניות בסכום של כ-4 מיליון שקל
כפיר אדר | 
משבר הקורונה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
אקסל סולושנס הודיעה כי התקשרה בהסכם לרכישת 55% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות בע"מ מידי נידם תקשורת ושלומי נידם, חברה העוסקת בפתרונות מחשוב מנוהלים של תחנות רזות בסביבת ענן ומחשבי מיני כבסיס להקטנת עלויות, שליטה ואבטחת מידע.
בהתאם להסכם שנחתם בין החברה לבין צ'יפ פי.סי. ובעל השליטה בה (המחזיק בצ'יפ פי.סי. הן באופן ישיר והן באמצעות חברה בבעלותו), אקסל תרכוש 55% מהון המניות המונפק והנפרע של צ'יפ פי.סי. בתמורה לסך כולל של: תמורה במזומן בסך של מיליון שקל אשר תשולם לצ'יפ פי.סי. במועד השלמת העסקה. הקצאה שתבוצע למייסדים, של 1,200,000 מניות רגילות של אקסל וכן תמורה מותנית של 150 אלף מניות שלאקסל, אשר יוקצו בכפוף להתקיימות התנאים המפורטים בהסכם.
השלמת העסקה צפויה תוך 45 יום. מימון הרכישה של צ'יפ פי.סי. על-ידי אקסל ייעשה באמצעות מקורותיה העצמיים של החברה ובהקצאת מניות החברה. צ’יפ פי סי. סיימה את שנת 2020 בהכנסות של כ-5.6 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-4.9 מיליון שקל בשנת 2019. את תשעת החודשים הראשונים של 2020 סיימה חברה בהכנסות של כ-4.4 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-0.7 מיליון שקל.
רונן שור מנכ"ל אקסל הסביר: "רכישת צ'יפ פי.סי., כמו גם רכישות קודמות שביצעה החברה, הינה בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה. להערכתו, הרחבת פעילות החברה וחברות הבנות שלה בד בבד עם כניסה לתחומי הפעילות של צ'יפ פי.סי., יאפשרו לאקסל להנות מיתרונותיה של כל חברה בקבוצה, להציע ללקוחות קיימים פתרונות מתקדמים רחבים יותר ולהגדיל את מגוון הפעילות והידע של הקבוצה".
שלומי נידם מנכ"ל צ'יפ. פי. סי. אמר: "החיבור עם אקסל הינו חיבור טבעי והעסקה תהווה קפיצת מדרגה לציפ. פי. סי. אשר תוביל להרחבת הפעילות בארץ ובעולם , בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים לשוק העסקים הגדולים , וללקוחות קצה ביתיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה