השוק

חברת בת של גרופ 107 חתמה על הסכם בשווי של כ-50 מיליון דולר עם חברה מאיחוד האמירויות

ציריך קפיטל וחברת לבנט מקבוצת גרופ 107, חתמו על עסקה לתקופה של חמש שנים. במסגרת החוזה הוסכם על שיתוף פעולה על מנת לקדם את לבנט בפני בנקים וגורמים בשוק ההון בדובאי והאזור
ארנולד נטייב | 
מימין אדי כץ עם ד''ר פאהד אל מרחבי (צילום יח''צ)
ציריך קפיטל (חברת אחזקות מדובאי) וחברת לבנט מקבוצת גרופ 107 חתמו היום (שלישי) על עסקה שמוערכת בכ-50 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים. העסקה מגיעה לאחר מרתון פגישות שקיימו שני הגופים בדובאי בשבוע האחרון. במסגרת החוזה הוסכם על שיתוף פעולה על מנת לקדם את לבנט בפני בנקים וגורמים בשוק ההון בדובאי והאזור.
ההסכם נחתם על ידי ד"ר פאהד אל מרחבי, מנכ"ל ציריך קפיטל ועל ידי אדי כץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת גרופ 107. עוד נכח במעמד החתימה גיא עמר, מנהל הטכנולוגיות הראשי ושותף מייסד בגרופ 107, עמר מומחה בתחום הבלוקצ'יין וטכנולוגיית מטבעות קריפטו.
אדי כץ, מנכ"ל ובעלים גרופ 107 ומייסד לבנט: "אנו גאים להביא את היכולות הטכנולוגיות של לבנט אל דובאי. לאחר סבב פגישות מעמיק עם ציריך קפיטל, גם הן זיהו את הפוטנציאל העסקי הגדול הטמון בעבודה עם מערכת המסחר שפיתחנו. אנו עומדים בפני קפיצת מדרגה משמעותית בפעילות של לבנט. החברה זוכה לעניין רב הן מצד הבנקים בישראל והן מצד גורמים בינלאומיים. פיתחנו מערכת יחסים של אמון עם בכירי ציריך קפיטל וד"ר פאהד אל מרחבי בראשם ואני בטוח כי נוביל את לבנט להישגים חדשים".
ציריך קפיטל היא חברת אחזקות ומימון פרטית בבעלות ד"ר פאהד אל מרחבי שנוסדה בשנת 2006. לחברה קשרים עם למעלה מ-100 הבנקים המובילים בעולם. החברה מחזיקה בכ-3 חברות הנסחרות בנאסד"ק בהיקף כולל של כ-13 מיליארד דולר ובעלת קשרים מעמיקים עם שוק ההון ועולם הבנקאות בדובאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה