השוק

אלעד מערכות רוכשת את חברת ServiceWise בעסקה המוערכת ב-10 מיליון שקל

החברה המתמחה במתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בסביבה עסקית רכשה את החברה בת 70 העובדים וחיזקה את מעמדה כאחת המובילות בתחום ה-CRM ויישומי הלקוח בישראל
כפיר אדר |  3
ראשי servicewise ואלעד מערכות (צילום יחצ)
אלעד מערכות הודיעה היום (שלישי) על רכישת חברת  ServiceWise המונה 70 עובדים, כשותפה עיסקית במעמד זהב. החברה מתמחה בייעוץ פיתוח ויישום Salesforce CRM ויישומים עסקיים מבוססי Force.com ונחשבת לאחת החברות הגדולות, האיכותיות והמובילות בתחום. סכום הרכישה עומד על 10 מיליון שקל. 
גם לאחר הרכישה ימשיכו המנכלים המשותפים בנצי ברנדס ועינת צור שיין להוביל את החברה. החיבור בין שתי החברות מחזק את מעמדה של אלעד מערכות כמובילת תחום יישומי לקוח בישראל, בשלושת פלטפורמות ה CRM המובילות בעולם: Microsoft Dynamics 365, Salesforce  ו PEGA ובכך מרחיבה את היצע השירותים והפתרונות הטכנולוגיים שלה. אלעד ביצעה את הרכישה, במסגרת מהלך אסטרטגי לחיזוק והרחבת תחום יישומי הלקוח והגדלת המענה לפלטפורמות מובילות נוספות.
יואש טרוקמן יו"ר אלעד מערכות אמר: "אנו מברכים על החיבור בין שתי החברות ומקבלים בזרועות פתוחות ומחבקות את חברת ServiceWise אשר מבוססת על ערכים התואמים את הDNA שלנו באלעד. בנוסף  ליתרונות העסקיים והסינרגיה המקצועית, גילינו בחברה גם הון אנושי איכותי של עובדים ומנהלים אשר משלבים ניסיון מקצועי, מצוינות, יצירתיות ועשייה חברתית".
דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות: "הרכישה האסטרטגית מרחיבה את היכולת שלנו להמשיך ולתת מענה מקצועי ואיכותי לדרישות השוק. נמשיך ונחזק את פעילות הCRM-, בהובלת תומר דרורי, סמנכ"ל חטיבת הCRM, תוך התאמת הפתרון הנכון ביותר לצורך העסקי של הלקוחות. אלעד מובילה את תחום יישומי הלקוח בישראל וכעת עם רכישתה של חברת ServiceWise  מובילה את כל תחום הCRM בישראל".
בנצי ברנדס ועינת צור שיין המנכ"לים המשותפים של ServiceWise בירכו: "החזון של חברת ServiceWise היה ועודו לספק שירותים איכותיים לקהל לקוחות עיסקי רחב בדגש על פתרונות המבוססים על הפלטפורמה של Salesforce ועם התמחות בעולמות של אינטגרציה ושיווק דיגיטלי. אנו רואים בשילוב של הפעילות שלנו עם מגוון הרחב של לקוחות אלעד ותחומי הפעילות המשלימים, בסיס לסינרגיה מלאה ומכפיל כוח עבורנו".
"הניסיון רב השנים המשולב של אלעד ושל ServiceWise יעניק ללקוחותינו המשותפים הקיימים והחדשים ערך מוסף אמיתי ייחודי בשוק. עצם היותה של אלעד מובילת שוק בתחום ה-CRM ובעלת מוניטין של חברה אשר מנהלת קשר ארוך טווח עם לקוחותיה, תאפשר לנו להמשיך לצמוח, להרחיב ולהעמיק את הפעילות שלנו בקרב לקוחות קיימים ולהגיע ללקוחות וקהלי יעד נוספים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עאלק 70 עובדים ומובילה.. בואו...
    דני שובבני 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    וגם לא 10,יש פה יותר חבל הצלה מאקזיט
    סגור
  • איזה שטות כתבת. (ל"ת)
    Salesforce 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דני קשקשני (ל"ת)
    קשקשן 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור