השוק

רצים לסופר: המכירות באשראי עמדו על 3.5 מיליארד שקל במרץ

השילוב של משבר הקורונה בצד עלייה מסורתית בהיקף הקניות לפני פסח הובילו לזינוק ברכישות ברשתות המזון, על פי נתוני חברת שב"א. מתי נרשם יום השיא ברכישות אונליין?   
עינת שחק | 
קניות בזמן משבר הקורונה (צילום pexels)
שב"א (שרותי בנק אוטומטיים) חשפה את נתוני הרכישות באשראי ב-20 רשתו מזון גדולות בחודש מרץ מה-1 לחודש ועד ה-29 למרץ. מהנתונים עולה כי למרות שבאופן מסורתי חל גידול בהיקף הקניות שבועיים לפני פסח, השנה משבר הקורונה הגדיל את הפעילות העסקית אף יותר. 
מהנתונים עולה כי הציבור הוציא בכרטיסי אשראי ברשתות המזון סכום של 3.49 מיליארד שקל, המהווים עלייה של 35.3% לעומת סכום ההוצאה הכולל באותן רשתות במהלך חודש פברואר 2020, אשר עמד על 2.58 מיליארד שקל. 
במהלך החודש נרשם זינוק משמעותי של 27.1% בהיקף הרכישות אונליין, והן הגיעו לסכום כולל של 441 מיליון שקל. זאת לעומת פברואר בו התבצעו עסקאות אונליין בסכום כולל של 347.1 מיליון שקל.
יום השיא ברכישות בכרטיס אשראי במהלך החודש היה לפני התפרצות המשבר ולפני חג פורים, ביום חמישי ה-5 במרץ, בו ביצעו הישראלים רכישות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 186.5 מיליון שקל.
יום השיא מבחינת רכישות אונליין בענף המזון היה יום שני ה-16 במרץ יומיים לאחר הכרזת ארגון הבריאות העולמי על הקורונה כמגיפה עולמית, ויום לאחר הכרזת הסגר. בתאריך זה ביצעו הישראלים רכישות אונליין בענף המזון בסכום כולל של 26.65 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה