השוק

לקראת הההמלצה לחבוש מסיכות: איפה המסיכה הכי משתלמת?

נשמיות, מסכות היגייניות או מסכות פנים - כל חברה מכנה אותן אחרת, אך על פי המלצת משרד הבריאות המסתמנת, כולם יידרשו ללכת איתן בקרוב. איפה ניתן להשיג וכמה זה יעלה?
עינת שחק |  1
מסכות (צילום freepik, pixabay)
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, העביר אתמול (ג') תדרוך בנושא התמודדות הציבור עם משבר הקורונה ותקנות החירום. במסגרת התדרוך אמר כי יתכן וימליצו לציבור להתחיל לחבוש מסכות מחוץ לבית לאור ממצאי ארגון הבריאות העולמי.
"ארגון הבריאות העולמי הכריז באופן סופי שהמחלה עוברת רק ברסיסי רוק ולא דרך האוויר. זה גורם למספר מדינות, וגם לנו, לגבש המלצות לכך שהציבור יילך עם מסכות במרחב הפתוח. אנחנו מוכנים לזה, ניתן היום הנחיות מסודרות לציבור בנושא. לא צריך לרוץ ולקנות מסיכות, אפשר יהיה לאלתר דברים בבית", אמר.
לא מן הנמנע כי עם ההמלצה, רבים דווקא כן ירוצו לרכוש מסכות. חלק מהרשתות קוראות להן נשמיות, חלקן מסכות היגייניות, מסכות כירורגיות או מסכות נייר. במידה ויעלה הביקוש עבורן כעת, בדקנו את מספר האפשרויות לרכישה ברשתות השונות ובאתרים המקוונים: 
בגרו (לשעבר גרופון), מארז של 50 מסכות פנים כירורגיות יעלה 159.90 שקלים, בהום סנטר מארז של 50 יחידות המכונות גם "נשמיות" עולה 200 שקלים. ב-Epharma המחיר יעלה ל-250 שקלים, וכך גם באתר מדיק. בסופר פארם, 10 יחידות של המותג לייף יעלו 29.90 שקלים.
כשעולים ברמת המסכות למסכות עם אפשרויות סינון מוגברות, המחירים ליחידה מטפסים בהתאם. באתר BE, מסכה מסוג M3 תעלה בין 69.90-79.90 שקלים, במדיק ניתן לרכוש מסכות עם פילטר מתקן N95 במחיר של 349 שקלים ל-10 יחידות. בהום סנטר נשמית בודדת בתקן KN95 תעלה 39.90 שקלים ואחת עם שסתום תעלה 49.90 שקלים. מארז של שלישיית נשמיות עם שסתום בהום סנטר תעלה 100 שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבים
    דם 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניצול ציני,חזירות,גנבים
    סגור