השוק

זינוק של 75% בצריכת מוצרי ניקיון בשבוע החולף

לקראת חג הפסח הקרב ועם הדרישה הגוברת להיגיינה, נרשם גידול של 41% בקניית מוצרי מזון וזינוק גדול עוד יותר בהיקפי צריכת מוצרי ניקיון. מה הם עשרת המוצרים הנמכרים ביותר?
עינת שחק | 
עלייה במכירות מוצרי הצריכה (צילום freepik, ויקיפדיה)
בשבוע החולף זינקו המכירות של מוצרי הצריכה בשלל קטגוריות ברשתות הקמעונאות, כפי שעולה מנתוני סטורנקסט המנתחת נתוני צריכה. זהו שבוע השני בגובהו מבחינת שיאי מכר בו המכירות הסתכמו ל-1.3 מיליארד שקל. נתון זה מהווה ירידה של 3.9% משבוע שעבר, שרשם את נתונים הגבוהים ביותר עד כה השנה. 
מנתוני השבוע החולף, חל גידול של מעל 75% במוצרים לבית, בהם מוצרי נייר, היגיינה וטיפוח הגוף. כך למשל, חלה עליה של 476% במכירות של כפפות חד פעמיות, אשר הסתכמו ל-6.3 מיליון שקל, בעוד בקטגוריית חיטוי הידיים ומשטחים נרשמה דווקא ירידה לעומת השבוע שעבר, עם מכירות בגובה 8.3 מיליון שקל בלבד מול 11.9 מיליון בשבוע הקודם. רכישת נייר הטואלט צמחה ב-130% והניבה 26.5 מיליון שקל. 

בנוסף חלה עלייה של יותר מ-41% בצריכת מוצרי מזון, בין היתר כחלק מהצטיידות לחג הפסח, ובפרט מוצרים כגון מצות, בשר ועוף קפוא וניקוי הבית. 1083% זינוק נרשם בנתוני רכישת המצות אשר הכניסו השבוע 14.4 מיליון, ועלייה של 77% לעוף טרי ארוז אשר רשם הכנסות של 41.3 מיליון שקל. בתוך כך, הסמיכות לחג הפסח הובילה לירידה של 21.4% ביחס לשבוע הקודם ברכישת פסטה, אורז וקטניות אשר הניבו 39.5 מיליון שקל. 
קטגוריה נוספת שרשמה עלייה נאה היא טיפוח, עם גידול של 53.8% לעומת הממוצע, אשר הסתכמו ל-139 מיליון שקל. מי שנותר ללא שינוי כמעט הוא תחום המשקאות אשר רשם גידול של 1.1% בלבד עם היקף מכירות של 96 מיליון שקל. 
מבין המוצרים הנמכרים ביותר בשבוע זה, כיכבו מוצרי חלב רבים בהם חלב של תנובה, קוטג' של תנובה, גבינת עמק, כמו גם מצות, אורז, משקאות מבית קוקה קולה, קפה טייסטרס צ'ויס ושימורי טונה של סטארקיסט. למרות העלייה במכירות, מוצרי הניקיון לא הופיעו בעשיריית המוצרים הנמכרים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה