השוק

בזכות שיר ילדים: זו החברה שהגדילה את שוויה ביותר מ-400 מיליון דולר

חברת Pinkfong, אשר אחראית ללהיט הענק Baby Shark שהפך להצלחה מסחררת ביוטיוב, הונפקה בבורסת דרום קוריאה וגייסה יותר מ-52 מיליון דולר. מנייתה זינקה ביום הבכורה ביותר מ-9%, מה שהעניק לה שווי של למעלה מ-400 מיליון דולר | כל הפרטים
כתבי ice השוק | 
בורסה והדולר (צילום shutterstock, פלאש 90/אדם שולדמן)
הלהיט "Baby Shark", המזוהה כשיר ילדים מפורסם שעלה לאוויר לפני 9 שנים, הפך להצלחה מסחררת והוביל ליותר מ-16 מיליארד צפיות ביוטיוב. Pinkfong היא חברה דרום קוריאנית שהייתה אחראית על פרסום הסרטון המפורסם, זאת במהלך היותה סטארט-אפ קטן שהתמחה ביצירת תוכן לילדים עד גיל 12. כיום, נחשבת החברה הדרום קוריאנית לחברת מדיה בשווי של מאות מיליוני דולרים, זאת בין היתר בזכות להיט הילדים שהתפוצץ ביוטיוב. 
על פי הפרסום בערוץ BBC, כי היא הונפקה בבורסת דרום קוריאה ומנייתה זינקה ביום הבכורה ביותר מ-9%. בעקבות כך, שוויה של החברה Pinkfong גדל ועקף את רף ה-400 מיליון דולר. בתחילת הדרך, נקרא הסטארט-אפ הקטן בשם Smart Steady. בשנת 2022, הנהלת החברה החליטה לשנות את שמה ל-Pinkfong.
 הלהיט הענק מייצג כרבע מההכנסות של החברה הדרום קוריאנית, זאת לצד מותגים נוספים שפועלים תחתיה כגון Bebefinn ו-Sealook אשר אחראים לכחצי מהכנסותיה. בריאיון לערוץ הטלוויזיה, קים מין-סאוק, מנכ"ל החברה, סיפר כי החברה שואפת להשתמש בכ-52 מיליון דולר שהיא גייסה בבורסה בכדי להגדיל את מגוון הסרטים והדמויות שלה. מלבד זאת, היא מעוניינת לנצל את סכום העתק שגייסה לצורך הרחבת הנוכחות שלה בשווקים שונים כגון צפון אמריקה, יפן ואירופה. 
מהדוחות האחרונים שפרסמה החברה ביחס למחצית הראשונה של שנת 2025, ניתן היה להבחין כי הכנסותיה עמדו על 45.2 מיליארד וורן, שהם 30.8 מיליון דולר. כך שיר הילדים Baby Shark סייע למנכ"ל החברה ושותפיו להתעשר עם הון שמוערך ב-246 מיליארד וון. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה