השוק
"בלדי" נחשפת: כמה מרוויחה הקבוצה שנמצאת בכל מקרר ישראלי?
בלדי מסכמת את הרבעון השני של 2025 עם המשך גידול משמעותי בהיקפי הפעילות: ההכנסות ברבעון השני צמחו בכ-26.7% לכ-355.6 מיליון שקל, בתמיכת הגדלת היקפי הפעילות בקרב לקוחות קיימים והתקשרות עם לקוחות חדשים
חברת בלדי, העוסקת בייבוא, ייצור ועיבוד מוצרי מזון, ובפרט מוצרי בשר, פרסמה את היום (שני) תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2025. החברה הנפיקה לראשונה את מניותיה בחודש ינואר 2025, לאחר שבאוקטובר 2024 גייסה אג"ח.
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2025 צמחו בכ-26.7% לכ-355.6 מיליון שקל, לעומת כ-280.6 מיליון בתקופה המקבילה בשנת 2024. הגידול בהכנסות ברבעון מיוחס לצמיחת הפעילות אצל חלק מהלקוחות הקיימים והתקשרות עם לקוחות חדשים.
הרווח הגולמי ברבעון השני של 2025 גדל בכ-23.4% לכ-76.6 מיליון שקל (21.5% מההכנסות), בהשוואה לכ-62 מיליון שקל (כ-22.1% ההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2024.
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 גדל בכ-18.6% לכ-42.5 מיליון שקל (כ-11.9% מההכנסות), לעומת כ-35.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2024 (12.8% מההכנסות). הגידול ברווח התפעולי נבע מהגידול האמור בהיקפי הפעילות.
הרווח הנקי לרבעון השני של 2025 עלה בכ-15% לכ-25.5 מיליון שקל, לעומת כ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהעלייה ברווח התפעולי, כאמור, בקיזוז חלקי עם גידול בהוצאות המימון, נטו (הגידול בהוצאות המימון נובע בעיקר מנגזרים פיננסים והפרשי שער).
ה-EBITDA ברבעון השני של 2025 עלה בכ-16.2% לכ-48.4 מיליון שקל, לעומת כ-41.6 מיליון שקל ברבעון השני בשנת 2024.
אורן נגר, מנכ"ל בלדי: "הרבעון השני של שנת 2025 התאפיין בהמשך צמיחה, כאשר תוצאותינו משקפות את העשייה הענפה שלנו, הן בהעמקת שיתופי הפעולה עם לקוחות קיימים והן בהרחבת מעגל הלקוחות החדשים. אנו פועלים כל העת לחיזוק פעילותינו לאורך כל שרשרת הערך, תוך שיפור מתמיד של התמהיל והבאת המוצר הטוב ביותר לצרכן בישראל. נמשיך לפתח ולקדם את עסקינו לטובת כלל בעלי מניות בחברה".
עוד ב-
אורן נגר. קרדיט: באדיבות החברה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



