השוק
אנבידיה נכנסת לתחום חדש ומפתיע: חוזה מהפכה נוספת?
לוריאל תשתמש בפלטפורמת התוכנה של אנבידיה. שיתוף הפעולה הזה משקף מגמה רחבה: הביוטי של השנים הקרובות ייבנה על חיבור עמוק בין דאטה, מדע, עיצוב וטכנולוגיית שבבים מתקדמת
קבוצת לוריאל הכריזה בכנס Viva Technology שנערך הבוקר (ד') בפריז, על שיתוף פעולה עם חברת אנבידיה. לוריאל כאמור, הינה המובילה העולמית בתחום הביוטי, ואנבידיה היא מהשחקניות המשפיעות בעולם בתחום הבינה המלאכותית.
במסגרת שילוב הכוחות, קבוצת לוריאל תשלב במערכותיה את טכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת של אנבידיה, במטרה לייעל ולהתאים אישית את הדרך בה מפתחים מוצרי יופי בחברה.
מהכלים הרבים שתציע אנבידיה ללוריאל, תהיה פלטפורמת "NVIDIA AI Enterprise" מבית החברה. בעזרת הכלי, לוריאל תוכל להאיץ למשל את פיתוח מערכת יצירת ההדמיות התלת-מימדיות של מוצריה, ולבנות קמפיינים דיגיטליים מותאמים אישית ללקוח.
לדברי אסמיטה דובי, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת לוריאל: "המטרה שלנו היא לחבר בין יצירתיות לטכנולוגיה, כדי להציע לצרכנים חוויות ביוטי אישיות, מדויקות ומרגשות - שמתאימות לעולם החדש של הבינה המלאכותית".
עוד ב-
גם באנבידיה הדגישו את הפוטנציאל: "הטכנולוגיה של אנבידיה מאפשרת ללוריאל לחדש מהר, להתאים את השיווק לכל לקוחה - ולחזק את הקשר עם הצרכנים", אמרה אזיטה מרטין, סמנכ"לית קמעונאות בחברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



