שיווק ופרסום
שיתוף פעולה ראשון מסוגו: עופר ניסים מקבל חסות ממותג הטיפוח
לוריאל ישראל תעניק לראשונה חסות ראשונה למופע הגאווה של עופר ניסים. החברה תקים ארבעה מתחמי ביוטי במופע הגדול של הקיץ בפארק הירקון תחת הקונספט “LET THE BEAT GLOW ON”
לראשונה, קבוצת לוריאל ישראל חוברת לעולם המוזיקה המקומי ותעניק חסות ראשית לקונצרט הגאווה של עופר ניסים – האירוע המרכזי של שבוע הגאווה, שיתקיים בשבת, ה-14 ביוני, בפארק הירקון בתל אביב. מדובר בשיתוף פעולה ששם במרכז את הערכים של גיוון, הכלה וזוהר – או כפי שמכנים זאת בלוריאל: “LET THE BEAT GLOW ON”.
במסגרת החסות, תקים החברה ארבעה מתחמי פופ-אפ ממותגים – מייבלין ניו יורק, איב סן לורן, לוריאל פרופסיונל וקיל’ס – כל אחד מהם יציע חוויית ביוטי ייחודית הכוללת עמדות איפור, עיצוב שיער, תחנות צילום, דוגמיות מוצרים, עמדות משחק וגלגלי מזל.
למשל, במתחם מייבלין יוכלו המבקרים ליהנות מטאץ’-אפ איפור מהמאפרים המקצועיים של המותג, משחקים ועמדות צילום צבעוניות. במתחם לוריאל פרופסיונל ימתין מסלול CATWALK מעוצב לצילומים מקצועיים, לצד תסרוקות פסטיבליות של מעצבי שיער מובילים.
גלי לב, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל בלוריאל ישראל, אמרה כי "הבחירה להשתתף בקונצרט היא ביטוי למחויבות שלנו לקידום ערכים של שוויון וגיוון. אנחנו מאמינים שביוטי הוא כוח מאחד".
עוד ב-
האירוע צפוי למשוך למעלה מ-20,000 משתתפים, ולהוות שיא חגיגות הגאווה עם סט מוזיקלי של עופר ניסים, מהשמות הבולטים בסצנת המוזיקה הישראלית והבינלאומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpg)


