השוק
יוחננוף חוגגת ומחלקת כסף למשקיעים: אז למה החברה מודאגת מהרווח?
החברה הודיעה על חלוקת 15 מיליון שקל נוספים לבעלי המניות שלה, ופרסמה הסבר לקיטון שיעור הרווח הגולמי בדו"חות הכספיים. איתן יוחננוף: "אנו ממשיכים לפעול להרחיב את הפעילות ולהוביל את שוק הקמעונאות בישראל"
יוחננוף, המפעילה רשת מרכולים בפריסה ארצית, מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2025. היא מדווחת על צמיחה בהכנסות, ומציינת את התרחבות הרשת עם שתי חנויות ענק נוספות.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2025 צמחו בכ-6.5% לכ-1.2 מיליארד שקל. מתוכן, הרווח הגולמי הסתכם בכ-249 מיליון שקל (כ-20.7% מההכנסות) לעומת כ-241 מיליון שקל (כ-21.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הנתון מייצג עליה של 3.4%, אך קיטון בשיעור הרווח.
ביוחננוף מסבירים את זה דרך גידול בעלויות תפעול גם בשל מעבר לסדרנות עצמית, וכן מהמבצעים ברשת שניתנו לטענתם, כמענה ליוקר המחיה ולהגדלת נתח השוק שלהם. בנוסף, ברבעון הראשון של השנה, פתחה החברה שתי חנויות ענק בגדרה ושדרות.
איתן יוחננוף, מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף: "החברה ממשיכה בצמיחה משמעותית, באמצעות פתיחת עשרות חנויות בערים חדשות, מתוכן פתחנו לאחרונה שתי חנויות ענק בגדרה ובשדרות.
עוד ב-
צמיחה זו מתבטאת בתוצאות החברה ובהגדלת נתח השוק שלה. אנו מחויבים לצרכן, ושמחים לראות שהצרכן ער ונהנה מהשירות שמספקת החברה - חוויית קניה ברמה הגבוהה ביותר, ובמקביל סל איכותי במחיר הוגן. אנו ממשיכים לפעול להרחיב את הפעילות ולהוביל את שוק הקמעונאות בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



