השוק
מקדונלד'ס מציגה: הרבעון הגרוע ביותר מאז תקופת הקורונה
המכירות בחנויות ירדו והרווח הנקי של מקדונלד'ס הסתכם ב-1.87 מיליארד דולר. מנכ"ל מקדונלד'ס, כריס קמפצ'ינסקי נותר אופטימי: "מסוגלים להתמודד גם עם תנאי שוק קשים במיוחד"
המכירות של מקדונלד'ס צנחו מתחילת השנה, וזוהי הפעם השניה השנייה ברציפות שהחברה מציגה ירידה במכירות בשוק המקומי.
בארצות הברית, אשר מהווה כשוק הגדול ביותר בו חברת מקדונלד'ס משתתפת, המכירות בחנויות ירדו ב-3.6%, כאשר זו הירידה החדה ביותר מאז 2020, תקופה בה קראו לאנשים להישאר בבתיהם בשל מגפת הקורונה.
הרווח הנקי של מקדונלד'ס עומד כיום על 1.87 מיליארד דולר (2.60 דולר למניה), זאת בהשוואה ל-1.93 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. אם מנכים הוצאות חד פעמיות שלא מתקיימות באופן שוטף, הרווח למניה הוא 2.67 דולר - מעט מעל התחזיות השונות. אולם סך הכנסות הסתכמו ב-5.96 מיליארד דולר, נמוך בהשוואה לתחזיות שהעריכו כי יעמדו רק על כ-6.09 מיליארד דולר.
בשווקים הבינלאומיים ירדה החברה ב-1% במכירות בחנויות זהות, זאת במגמה הפוכה לשווקים המתפתחים, בהם נרשמה עלייה של 3.5%.
מנכ"ל מקדונלד'ס, כריס קמפצ'ינסקי, התייחס בהודעה ואמר שהלקוחות "מתמודדים עם אי-ודאות", אך מציין כי נותר אופטימי בנוגע ליכולת החברה "להתמודד גם עם תנאי שוק קשים במיוחד".
עוד ב-
בשיחה עם אנליסטים, אמר קמפצ'ינסקי כי "התפתחויות גיאו-פוליטיות מוסיפות לאי הוודאות הכלכלית, ומעיבות על תחושת אי הביטחון של הצרכנים האמריקנים". ביקורים במסעדות במדינות המרכזיות בהן מקדונלד'ס מוכרת, בהן ארה"ב, ירדו מעבר למה שהוערך מראש.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



