השוק

המו"מ נתקע: טרמינל איקס מוותרת על מותג האופנה לצעירים

חברת הבת של קבוצת פוקס ויתרה על רכישת השליטה במותג אופנת הרחוב צ'ופ שופ, חודשים אחרי שהצדדים חתמו על מזכר הבנות בלתי מחייב
שרון בירקמן | 
הראל ויזל טרמינל X (צילום רפי דלויה, מסך מאתר טרמינל X)
טרמינל איקס, זרוע הסחר המקוון של קבוצת פוקס, הודיעה כי לא תמשיך לקדם את רכישת חברת סבו, בעלת מותג האופנה צ'ופ שופ. הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות מהותיות בתוך תקופת הבלעדיות שנקבעה ביניהם ובחרו "שלא להאריך את תקופת הבלעדיות במו"מ לאור העדר התקדמות במו"מ". כתוצאה, מזכר ההבנות התבטל והעסקה ירדה מהפרק.
סבו מפעילה את אתר צ'ופ שופ ושלוש חנויות פיזיות. צ'ופ שופ נוסדה ב-2007 וממותגת כמותג אופנת רחוב הפונה לקהל צעיר בגילאי 15–30. עבור טרמינל איקס, רכישת סבו הייתה אמורה להרחיב אחיזה בפלח שוק צעיר ודינמי ולחזק את המיצוב שלה כמרקטפלייס אונליין מוביל.
המו"מ בין הצדדים נמשך מאז דצמבר 2024, אז חתמו על מזכר הבנות לפיו טרמינל איקס תרכוש 51% מהחברה. השווי לא פורסם, אך לפי עסקאות קודמות של טרמינל, ניתן היה להעריך כי מדובר במכפיל של פי 4 על רווח נקי – כלומר כמה מיליוני שקלים בודדים, עם אופציה לתמורה נוספת לפי הביצועים העתידיים של החברה.
רכישת סבו השתלבה באסטרטגיית ההתרחבות של טרמינל איקס של רכישת מותגי נישה מקומיים. כזכור, בעבר רכשה החברה את אתר בגדי הנשים Sistaz ואת מותג הספורט Strongful, ובאוקטובר 2024 חתמה על מזכר הבנות לרכישת חברת האיפור של המאפרת עדה לזורגן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה